دیلی میل و گل مدعی شدند باشگاه منچستر سیتی به جذب پل پوگبا علاقه‌مند است.

ستاره فرانسوی یونایتد در مسیر یک انتقال جنجالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد که دو طرف تمایل چندانی به ادامه همکاری با یکدیگر نداشته باشند. در واقع گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره فرانسوی به‌طور قطع در تابستان پیش رو اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

خود پوگبا نیز اخیراً در مصاحبه‌ای از شرایطش در منچستریونایتد ابراز نارضایتی کرد و گفت: "هنوز تصمیمی در مورد آینده حرفه‌ای‌ام نگرفته‌ام. هنوز هیچ کاری انجام نشده است. می‌توانم فردا در این خصوص تصمیم‌گیری کنم یا در جریان پنجره نقل‌وانتقالاتی. می‌خواهم برگردم و فصل را به بهترین شکل ممکن با منچستریونایتد به پایان ببرم.

می‌خواهم عناوین قهرمانی کسب کنم، برای کسب جام بازی کنم اما امسال و چند سال اخیر ما هیچ عنوانی کسب نکرده‌ایم که این غم‌انگیز است. فصل هنوز تمام نشده است اما برای ما تقریباً تمام شده است چون ما دیگر شانسی برای کسب جام نداریم."

در روزهای گذشته گفته شد که پاری‌سن‌ژرمن محتمل‌ترین مقصد برای ستاره فرانسوی خواهد بود. با این حال اکنون دیلی میل مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی به جذب ستاره فرانسوی علاقه‌مند است. پپ گواردیولا به دنبال تقویت خط هافبک خود است و در این راستا جذب پل پوگبا را گزینه مناسبی می‌داند. این خبر همچنین به تایید گل نیز رسیده است و در صورت رقم خوردن این اتفاق می‌توانیم شاهد یک انتقال جنجالی باشیم.