دانلود سریال گیسو به زودی میسر می‌شود. طی آخرین اخبار سینما، سریال گیسو بعد از پایان سریال دل مراحل تولید خود را آغاز می‌کند و خیلی زود از شبکه خانگی نمایش منتشر می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
سریال گیسو ساخته‌ی جدید منوچهر هادی است که با ادامه‌ی داستانِ سریال پرآوازه‌ی خود یعنی «عاشقانه» باری دیگر قصد مخاطبین شبکه خانگی نمایش را مجذوب اثر خود کند.
چندی پیش بود که منوچهر هادی اعلام کرد بعد از به پایان رساندن سریال دل، پروژه‌ی جدیدی به نام «سریال گیسو» را شروع می‌کند که ماجرای آن برپایه کاراکتر گیسو در سریال عاشقانه است. او در اظهارات خود وعده‌ی حضور ستارگان اصلی ماجرا یعنی محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری و هومن سیدی را داده بود و کمی بعد از این اظهارات، محمدرضا گلزار با انتشار تصویری در اینستاگرام، صحت و واقعیت توضیحات منوچهر هادی را تأیید کرد.
سریال گیسو با پتانسیل بالای خود، می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین آثار شبکه خانگی در سال 99 تبدیل شود.
این در حالی است که سال 99 با حضور سریال‌های بسیار خوبی نظیر دل، آقازاده، هم گناه و قورباغه یکی از بهترین سال‌ها را در دهه‌ی اخیر تجربه کرده است.
به هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم که منوچهر هادی می‌تواند انتظارات مخاطبین را با داستان سریال گیسو برآورده کند یا خیر.
 
 
 

تاریخ پخش سریال گیسو چه زمانی است؟

تاریخ و شروع پخش سریال گیسو، در پاییز سال 99 اتفاق خواهد افتاد.

این در حالی است که منوچهر هادی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که کار تولید سریال گیسو را بعد از به پایان رساندن پروژه دل آغاز می‌کند و با سابقه‌ای که ما از این کارگردان می‌دانیم، تولید و توزیع سریال هم زمان اتفاق می‌افتد و می‌توانیم امیدوار باشیم که خیلی زود، شاهد آغازه انتشار سریال گیسو باشیم.

 

دانلود سریال گیسو: چگونه می‌توانیم این سریال را دانلود نماییم؟

جهت دانلود سریال گیسو می‌توانید به وبسایت تایم سیتی مراجعه نمایید و ضمن اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران، این عنوان را به صورت قانونی دانلود نمایید.
جهت سهولت شما در «دانلود سریال گیسو» ما لینک صفحه‌ی مذکور را در پاراگراف پایین در خدمت شما عزیزان قرار داده‌ایم و شما می‌توانید با کلیک روی آن، به صفحه‌ی مورد نظر هدایت شوید.
 

بازیگران سریال گیسو چه کسانی هستند؟

تا بدین جای کار حضور ستاره اصلی سریال، یعنی محمدرضا گلزار قطعی شده است.
همچنین می‌توان انتظار داشت که ساره بیات، هومن سیدی، حسین یاری و پانته‌آ بهرام نیز در این مجموعه حضور داشته باشند.
البته لازم به ذکر است که حضور هومن سیدی در حاله‌ای از ابهام قرار دارد. چرا که این بازیگر ماه‌ها پیش اعلام کرده بود که دیگر قصد بازی در هیچ اثری از شبکه خانگی نمایش را ندارد.
علاوه براین هومن سیدی در حال حاضر مشغول کار روی پروژه خود یعنی سریال قورباغه است که آن‌هم در مراحل پایانی تولید قرار دارد و به زودی مهمان شبکه خانگی نمایش می‌شود.