کاپیتان پرسپولیس موضوع درگیری با هوادار این تیم بعد از اخراج در جدال با پیکان را رد کرد.

عالی شاه: از آن عکس تعبیر اشتباه شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که اکنون برترین گلساز پرسپولیس در تاریخ این تیم محسوب می‌شود، در بازی برابر پیکان در لحظاتی که در زمین حضور داشت عملکرد موفقی از خود به جا گذاشت و پاس گل این دیدار برای حامد پاکدل را به نام خود کرد.

او البته با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در صحنه‌ای که قصد توپ گیری از حریف را داشت به زعم داور بازی با تکل خشن همراه بود و از بازی اخراج شد تا تیمش دقایق زیادی را 10 نفره برابر حریف کار را دنبال کند. عالیشاه در شرایطی که قصد داشت نیمه دوم بازی را در جایگاه وی آی پی و در کنار یحیی گل محمدی بازی را دنبال کند، در راهرو با فردی درگیر شد که انتشار تصاویر آن با اعلام درگیری با هوادار پرسپولیس همراه شد.

عالیشاه اکنون در توضیح ان می‌گوید: ابتدا ضمن تبریک برد پرسپولیس برابر پیکان باید این موضوع را هم بگویم که واقعا شرمنده هواداران و هم‌تیمی‌هایم هستم که در این بازی اخراج شدم و فشار بیشتری به تیم آمد. با این حال واقعا خوشحالم که تیم برنده شد و استرس بزرگی برای من بود. پیکان حریف قدرتمندی بود و توانستیم سه امتیاز ارزشمندی را کسب کنیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره صحنه‌ای که از آن به عنوان درگیری با هوادار یاد شده است گفت: از آن تصویر تعبیر اشتباهی شده است. اتفاقا همه مرا می‌شناسند که در طول تمام این سال‌ها بالاترین احترام را برای هواداران عزیزمان قائل بوده‌ام. آنها هم همیشه به من لطف داشته‌اند و حتی در آن لحظات پراسترس هم دیدید که مورد لطف آنها بودم و در حال گرفتن عکس یادگاری بودند. با این حال یکی از ماموران حاضر در استادیوم با اشاره به اینکه در جریان بازی این موضوع مشکلاتی ایجاد کرده است، خواهان پایان دادن به عکس گرفتن با هواداران بود. بحث کوچکی بود که البته خیلی زود همه چیز تمام شد. بار دیگر می‌گویم که همه چیزم را مدیون هواداران عزیز پرسپولیس هستم و هیچ وقت خودم را در جایگاهی نخواهم دید که اشتباهی برابر آنها مرتکب شوم.

عالیشاه که دیدار با ذوب آهن را به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز از دست داده درباره شرایط تیمش گفت: برد روحیه بخشی را در دیدار قبلی کسب کردیم. باید این روند را ادامه دهیم و مطمئن هستم که با این انگیزه و تلاشی که بین بچه‌ها وجود دارد آنها از اصفهان نیز دست پر باز خواهند گشت. امیدوارم هواداران ما مثل همیشه در اصفهان بالاترین حمایت را از پرسپولیس و بازیکنانش و اعضای تیم داشته باشند تا یک برد خوب دیگر هم کسب کنیم.