مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن اعتراف کرد حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان دشوار بوده است.

حذف مقابل رئال مادرید ما را کُشت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، شب های دراماتیک رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان با برتری تاریخی در برنابئو مقابل پاری سن ژرمن آغاز شد. علیرغم برتری در بازی رفت و پیش افتادن در خانه رئال مادرید، کریم بنزما در مدت کوتاهی سه بار دروازه پاری سن ژرمن را باز و کار این تیم را تمام کرد. حالا مارکو وراتی بابت قهرمانی در لیگ فرانسه ابراز خوشحالی کرده و البته حذف از لیگ قهرمانان را دشوار توصیف کرد.

مارکو وراتی گفت: "ما در دیدار مقابل رئال مادرید مبارزه کرده و 150 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. با تمام توان در زمین حاضر شدیم، اما آنها قوی تر عمل کردند و حالا کمی حسرت می خوریم. ما امسال شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. ما به ندرت در کنار هم تمرین کردیم و من تصور می کنم که شش ماه اول بدون حتی انجام سه جلسه تمرینی با حضور همه بازیکنان گذشت. در مقطع بازی برابر رئال مادرید خودمان را نشان دادیم و مقابل این تیم خوب بازی کردیم. اما در نهایت فکر می کنم شکست در این مسابقه ما را نیز مثل هواداران کُشت. 

البته در پایان ما قهرمان لیگ فرانسه شدیم و من از این بابت خوشحالم، زیرا هیچ وقت رسیدن به این هدف آسان نبوده است. ما در لیگ قهرمانان اروپا رویایی در سر داشته و می خواستیم تا مراحل پایانی پیش برویم. ممکن است جزئیات کوچکی در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی وجود داشته باشد و شما می توانید پس از انجام دو بازی خوب به فینال برسید، اما رئال مادرید ضربه مهلکی به ما زد."