کریم بنزما و وینیسیوس، بهترین های فصل رئال امشب در اتحاد نمایش بی نظیری داشتند و اجازه ندادند تیم شان در جهنم منچستر، از فینال لیگ قهرمانان ناامید شود.

دبل کریم، شاهکار وینی؛ این رئال تسلیم‌ناپذیر (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید خیلی زود و در ده دقیقه دو بار برابر سیتی دروازه اش را باز شده دید. دی بروین و ژسوس بودند که میزبان را پیش انداختند. شکل بازی رئال به گونه ای بود که به نظر می رسید گل های بعدی نیز از راه خواهند رسید ولی ریاض محرز و زینچنکو دو بخت عالی را از دست دادند تا دقیقه 33 نوبت به کریم بنزما برسد.

ستاره فرانسوی امشب یک بار دیگر برای رئال گلزنی کرد تا در شبی که تیمش کاملا تحت تاثیر سیتی قرار داشت، فاصله را کاهش داده و خوشبینی ها برای بازگشت را زیاد کند.

روی ارسال فرلاند مندی از سمت چپ، کریم بنزما که توسط زینچنکو درون محوطه جریمه یارگیری شده بود، با یک بغل پای چپ زیبا توپ را وارد دروازه سیتی کرد. این گل شماره 13 کریم بنزما در لیگ قهرمانان بود تا به روبرت لواندوفسکی برسد. همچنین تعداد گل های کریم برای رئال در فصل جاری و در همه رقابت ها به 40 رسید. پیش از این دی استفانو، پوشکاش، هوگو سانچس(2 بار) و رونالدو(8 بارد) در یک فصل برای رئال 40 گل یا بیشتر به ثمر رسانده اند.

نیمه دوم برای سیتی توفانی شروع شد و این تیم خیلی زود می توانست گل سوم را هم بزند ولی ریاض محرز بازهم فرصت سوزی کرد و توپ را به تیر کوبید اما فیل فودن در دقیقه 53 جبران مافات کرد و با یک ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند.

در حالی که  هواداران سیتی و بسیاری از فوتبال دوستان تصور می کردند سیتی به گل های بعدی خواهد رسید، رئال بود که به سرعت واکنش نشان داد. دقیقه 55 شاهد یکی از بهترین گل های فصل اروپا بودیم. خاقل این گل وینیسیوس بود.

او از میانه زمین و با یک فریب بدن، فرناندینیو را مات کرد. وینی با سرعتی خیره کننده خود را به محوطه جریمه رساند و با ادرسون تک به تک شد.  در ادامه با یک ضربه دقیق توانست توپ را به کنج دیگر دروازه بفرستد و فاصله بازهم به یگ گل برسد.

سیتی تیم مسلط میدان بود و در دقیقه 73 توانست گل چهارم را توسط برناردو بزند و یک دقیقه بعد بازهم توسط محرز می توانست به گل برسد ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. رئال گل پنجم را نخورد و در بازی ماند تا کریم بنزما در دقیقه 82 یک بار دیگر گلزنی کند. او ضربه پنالتی را با خونسردی و به شکل پاننکا به طاق دروازه چسباند تا حساب کار 4-3 شود.

کریم شنبه شب در بازی برابر اوساسونا دو پنالتی خود را از دست داده بود ولی این بار در حساس ترین بازی ممکن پنالتی اش را گل کرد. کریم حالا 14 گله است و اقای گلی اش در لیگ قهرمانان نیز قطعی شده است.

کریم و وینیسیوس در این فصل از لیگ قهرمانان از 24 گل رئال 17 گل را به ثمر رسانده اند و در مجموع نیز شش پاس گل داده اند. اگر رئال در بازی برگشت پیروز شده و به فینال برسد، آن را باید مدیون این زوج مرگبار باشد. زوجی که هرگز تسلیم نمی شود.