هواداران لیورپول به شدت از عملکرد ستاره مصری تیم شان در مصاف با تاتنهام خشمگین هستند.

 لیور پولی ها علیه صلاح؛ ناامیدکننده بودی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تساوی لیورپول مقابل تاتنهام و سپس برتری منچسترسیتی برابر نیوکاسل باعث شد تا فاصله دو تیم در کورس قهرمانی به 3 امتیاز برسد و شانس قهرمانی شاگردان کلوپ کاهش پیدا کند؛ هواداران لیورپول بعد از تساوی، علیه ستاره مصری لیورپول کمپین ساخته و عملکرد او را مقابل تاتنهام ناامیدکننده خوانده‌اند.

صلاح که چند روز قبل جایزه برترین بازیکن سال انگلیس از دید منتقدان ورزشی دریافت کرده بود، براساس نمرات سایت هواسکورد، ضعیف‌ترین بازیکن تیمش در مصاف با تاتنهام بود و آماری عجیب را از خود به ثبت رساند که به سرعت در فضای مجازی هم این آمار وایرال شد.

محمد صلاح در با دیدار با تاتنهام هیچ سانتر و شوت موفقی به سوی دروازه حریف نداشت و 20 بار هم توپ را لو داد! هم‌چنین صلاح تنها در جریان مسابقه یک دریبل موفق داشت و تنها 19 پاس درست به نام او به ثبت رسیده است.

روزنامه "لیورپول اکو" اشاره کرد که خستگی روی صلاح تاثیر گذاشته است که دلیل اصلی این افت، حضور ثابت او در این فصل در تیم های باشگاهی و ملی است؛ دیلی میل هم عملکرد صلاح را ناامیدکننده خواند و به او کمترین نمره را در میان بازیکنان دو تیم لیورپول و تاتنهام داد.