مهاجم ازبکستانی پرسپولیس بالاخره موفق شد در این تیم گل بزند تا تیمش را از شکست در فولادشهر نجات دهد.

شرزود تمیروف؛ در نقش لیونل مسی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شرزود تمیروف در شرایطی از نیم فصل به عنوان خرید زمستانی به جمع سرخپوشان اضافه شد که طی دیدارهای اخیر منتقدان خاص خودش را نسبت به نحوه بازی و عملکردش داشته است. در شرایطی که یحیی گل محمدی به واسطه ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، بارها از مسوولان فدراسیون درخواست کرده بود تا حداقل اجازه جذب یک مهاجم خارجی به آنها داده شود؛ در نهایت آنها در نقل و انتقالات زمستانی و در شرایطی که گزینه‌های زیادی حول نام این باشگاه مطرح بود، موفق شدند شرزود تمیروف را جذب کنند.

مهاجم ازبکستانی و انرژیک پرسپولیس که در دیدارهای اخیر تلاش زیادی داشت تا نام خود را به عنوان گلزن مطرح کند، بعد از نزدیک به 500 دقیقه بازی در این تیم، در نهایت توانست با پاس دیدنی مهدی ترابی و در مصافی تک به تک با فرعباسی دروازه ذوب آهن را باز کند و شادی گل دیوانه‌وار خود را به نمایش بگذارد. تمیروف بلافاصله بعد از گلی که به ذوب آهن زد و بازی را به تساوی کشاند، پیراهنش را در آورد و مسیر سکوها را در پیش گرفت تا شادی خود را با هواداران حاضر تقسیم کند.

او که می‌دانست به واسطه این اتفاق از داور بازی کارت دریافت خواهد کرد، برای تکمیل شادی گلش در ادامه با نمایش پیراهن روبروی سکوها، لحظاتی با نمایش پیراهن لیونل مسی در برنابئو و الکلاسیکو تصویرسازی خود را کامل کرد و در شرایطی که بازیکنان هم‌تیمی‌اش در زمین خود آماده ادامه بازی بودند، در نهایت راضی شد به شادی گل تساوی بخش خود پایان دهد. این در حالی است که در جشن گل او تنها یک بازیکن حاضر شده بود و دیگر بازیکنان سرخپوش بلافاصله منتظر شروع مجدد بازی و تلاش برای دستیابی به گل بعدی بودند.

تمیروف که رفتارهای او در دیدارهای اخیر نیز کاملا موردتوجه بوده است، هرچند آمار گلزنی مناسبی از خود به جا نگذاشته اما با بالاترین اعتماد از سوی کادرفنی این تیم مواجه شده و با توجه به قدرت دوندگی بالا و تلاش برای پرس از خط دفاعی حریف، توانسته شرایط برای حضور خود در ترکیب این تیم را تداوم بخشد.

پرسپولیس هفته آینده در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان قرار خواهد گرفت، باید دید با توجه به انگیزه و بالا رفتن روحیه این مهاجم ازبکستانی، او مقابل این حریف چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.