استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از عملکرد یورگن کلوپ در لیورپول تقدیر کرد.

جرارد: کلوپ بهترین لیورپول تاریخ را ساخته است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این هفته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تاتنهام رفت و به نتیجه‌ای بهتر از 1-1 دست پیدا نکرد. 

این تساوی باعث شد که فاصله آنها با منچسترسیتی در کورس قهرمانی از یک امتیاز به سه امتیاز افزایش پیدا کند و این کار آنها برای کسب عنوان قهرمانی در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر را سخت کرد. 

جرارد که یکی از اسطوره‌های باشگاه لیورپول به حساب می‌آید و حالا هدایت استون ویلا را برعهده دارد امیدوار است که آنها  همچنان بتوانند سیتی را در این کورس شکست داده و جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند. 

سرمربی 42 ساله استون ویلا درباره شرایط لیورپول به خبرنگاران گفت:« سبک فوتبال تغییر کرده و بسیار سریع‌تر شده و فکر می‌کنم شما در حال حاضر در حال تماشای بهترین تیم تاریخ لیورپول هستید. این به خاطر سرعت، ذهنیت و فشار تیم فعلی است.»

او با اشاره به شرایط این تیم در سال‌های قبلی اظهار داشت:« منظور من از این حرف بی‌احترامی به تیم‌های قبلی لیورپول نیست چون من با تماشای این تیم رشد کردم. قهرمانان رقابت‌های اروپایی، قهرمانان سریالی رقابت‌های لیگ و من با تماشای همه این تیم‌ها بزرگ شدم. به خوبی می‌دانم که آنها بازیکنان، مربیان و تیم‌های درجه یکی داشتند اما کلوپ در حال حاضر تیمی بسیار درخشان ساخته است.»

لیورپول هفته آینده باید در زمین ساتهمپتون به مصاف این تیم برود و در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر این فصل نیز در ورزشگاه خانگی خودش میزبان ولورهمپتون خواهد بود.