آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید این تیم به دقت شرایط لیورپول را بررسی می‌کند.

سیتی نتایج و عملکرد لیورپول را زیر نظر دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و منچسترسیتی در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان رقابت نزدیکی را برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دارند. 

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار دارند و امیدوار هستند که با حفظ روند پیروزی‌های خود بتوانند یک بار دیگر با اختلافی نزدیک جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 

لاپورت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی درباره شرایط این تیم اظهار داشت:« پیروزی برابر لیدز بسیار مهم بود و ما موفق به انجام این کار شدیم. نیاز داریم که به همین روندی که در حال حاضر داریم همچنان ادامه دهیم. می‌دانستیم که لیورپول پیش از ما برنده شده بود. آنها هم همچنان نتایج خوبی می‌گیرند، پس ما هم باید همینطور باشیم.»

این مدافع اسپانیایی با اشاره به روند خوب سیتی در طول فصل اضافه کرد:« من فکر می‌کنم که ما در تمام طول فصل در شرایط و سطح بسیار خوبی قرار داشتیم و امروز می‌توانیم به خوبی به فشاری که روی ما هست واکنش نشان دهیم و عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهیم.»

او با اشاره به رقابت نزدیک این تیم با لیورپول در کورس قهرمانی گفت:« البته که ما به دقت بازی‌ها و نتایج لیورپول را دنبال می‌کنیم اما تمام تمرکز ما فقط روی خودمان است و باید  اطمینان حاصل کنیم که کارمان را با دقت به انجام می‌رسانیم.»

سیتیزن‌ها در حال حاضر با 83 امتیاز از 34 بازی در صدر جدول قرار دارند و لیورپول با 82 امتیاز از همین تعداد بازی در تعقیب این تیم قرار دارد.