بنفیکا در غیاب ستاره ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل اسپورتینگ شد.

برد بزرگ  هم تیمی های طیبی در بنفیکا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا در حالی که حسین طیبی را به دلیل فاصله داشتن از تمرینات خود در ترکیب نداشت، در دیداری خانگی مقابل اسپورتینگ لیسبون صدرنشین قرار گرفت.

اسپورتینگ لیسبون که تا پیش از این مسابقه با ۷ امتیاز از بنفیکا پیش بوده و سعی در کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتسال پرتغال داشت، غافلگیر شد و برای دومین بار در این رقابت‌ها باخت.

یاران طیبی که در هفته‌های اخیر روند فوق‌العاده‌ای با کسب پیروزی‌های پیاپی طی کرده بودند، در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون فقط به دنبال گرفتن سه امتیاز و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود بودند که موفق به انجام این کار شدند.

تیم فوتسال بنفیکا در دیداری جذاب به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل اسپورتینگ لیسبون دست یافت تا ۵۹ امتیازی شود و ضمن حفظ رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتسال پرتغال، در فاصله ۴ امتیازی اسپورتینگ لیسبون صدرنشین قرار بگیرد.

حسین طیبی، ستاره ایرانی تیم بنفیکا که در فصل جاری لیگ برتر فوتسال پرتغال ۱۹ گل به ثمر رسانده و یکی از برترین گلزنان تیمش به حساب می‌آید، به دلیل انجام بازی برای تیم ملی ایران و دیر  اضافه شدن به تمرینات بنفیکا، در فهرست دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار نگرفته بود.