هافبک باتجربه تیم شهر خودرو می‌گوید بازیکن استقلال خطای شدیدی روی پایش انجام داده و باید اخراج می‌شد.

طاهران: ساقم می‌شکست،  نیک نفس اخراج می‌شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه های جنجالی دیدار استقلال و شهرخودرو در دقیقه 46 اتفاق افتاد؛ جایی که زبیر نیک‌نفس هافبک استقلال تکل خطرناکی را روی پای علی طاهران زد. بعد از بازی بسیاری از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند این تکل مستحق دریافت کارت قرمز مستقیم بوده و بازیکن استقلال باید از زمین بازی اخراج می‌شده است.
علی طاهران بازیکن سابق تیم های تراکتور و گل گهر که امسال برای شهرخودرو توپ می‌زند، در بازی دیروز هم عملکرد خوبی داشت. او درباره صحنه جنجالی بازی با استقلال به خبرنگار ما گفت: واضح‌تر از این صحنه وجود نداشت؛ شاید داور مسابقه انتظار داشت ساق پای من بشکند و با آمبولانس از ورزشگاه خارج شوم تا کارت قرمز را از جیبش بیرون بیاورد! البته که بازهم معلوم نیست چنین اتفاقی رخ می‌داد و شاید با شکستگی ساق پایم هم نیک  نفس را اخراج نمی‌کرد!
او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: من واقعا تعجب می‌کنم که چرا بازیکن استقلال اخراج نشد. به نظرم داوران ما باید جسارت داشته باشند و تحت تاثیر جو ورزشگاه و نام تیم ها قرار نگیرند. اگر تیم استقلال از دقیقه 46 ، ده نفره می‌شد کاملا شرایط فرق می‌کرد و ما هرگز بازنده مسابقه نمی‌شدیم. متاسفم که یکبار دیگر از داوری ضربه خوردیم. به نظرم داوران ما باید جسارت در قضاوت را از علیرضا فغانی یاد بگیرند. فغانی به خاطر همین تصمیماتش بود که اینقدر در دنیا بزرگ شد و به مراحل نهایی جام جهانی رسید. کاش داوران لیگ برتر هم بتوانند مثل او باشند.
هافبک شهرخودرو درباره شانس بقای تیمش در لیگ برتر تاکید کرد: ما دیگر نمی‌دانیم باید چه کنیم. در همه بازی ها عملکرد فوق العاده ای داریم اما هر بازی یک اتفاق عجیب رخ می‌دهد. اینبار هم داور نگذاشت ورزشگاه آزادی را با امتیاز ترک کنیم. واقعا بدشانسی و اتفاقات عجیب دست از سرمان برنمی‌دارد. تیم ما در هفته های گذشته عالی کار کرده و هرگز مستحق سقوط نیستیم. با این حال با امید فراوان کارمان را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم و در جدول رده بندی بالا بیاییم.
طاهران که سابقه بازی در تیم های بزرگی مثل تراکتور و شهرخودرو را دارد، خاطرنشان کرد:‌ همه ما بازیکنان برای موفقیت شهرخودرو تلاش می‌کنیم. هرچه در توان داریم می‌گذاریم تا بتوانیم در 4 هفته پایانی نتایج خوبی بگیریم و از نام و اعتبار مردم مشهد و استان خراسان دفاع کنیم. امیدوارم با لطف خدا بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.
او در پایان درباره مسابقه با پیکان افزود: دیدار بسیار سختی با پیکان خواهیم داشت. تیم پیکان در این فصل توانسته مقابل تیم های سرسختی نتیجه بگیرد. امیدوارم با عملکرد خوب بتوانیم پیروز شویم و خودمان را از قعرجدول جدا کنیم.