اسطوره فوتبال ایتالیا معتقد است در فوتبال دیگر واژه‌ای به نام خیانت معنا ندارد.

دیبالا خائن نیست، او می‌تواند به اینتر برود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس پیش از این اعلام کرده بود قصدی برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا ندارد و این بازیکن در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش از جمع بیانکونری جدا خواهد شد.

ستاره 28 ساله و آرژانتینی بیانکونری در پایان این فصل به‌صورت آزاد یوونتوس را ترک خواهد کرد و به همکاری هفت‌ ساله خود با این باشگاه پایان می‌دهد. اخبار زیادی در یک هفته اخیر در مورد توافق پائولو دیبالا با اینتر و احتمال انتقال او به شهر میلان به‌صورت رایگان در پایان فصل جاری منتشر شده، اما به نظر می‌رسد حداقل در حال حاضر که چیزی مشخص نیست و ستاره خلاق یوونتوس در مورد آینده به جمع بندی نرسیده است.

مارکو تاردلی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های یوونتوس و اینتر در مورد انتقال احتمالی دیبالا به نراتزوری گفت:« دیبالا از نظر من روی فر‌م‌ترین بازیکن حال حاضر یوونتوس است. البته نه به اندازه روزهای درخشانش ولی با همین شرایط هم از دیگران بهتر کار می‌کند. انتقال به اینتر؟ در فوتبال امروزی چیزی به‌عنوان خیانت وجود ندارد. امروز به تیم‌هایی می‌روید که پول بیشتری به شما می‌دهند. برای یک ایتالیایی، شاید مفهوم وفاداری به باشگاه بیشتر اعتبار داشته باشد. برای یک خارجی اینطور نیست؛ بازیکن به جایی می‌‌رود که بهترین فرصت را به او پیشنهاد می‌‌دهند. امیدوارم دیبالا با بهترین تیم برای آینده‌اش قرارداد امضا کند.»

تاردلی بین سال‌های 1975 تا 1985 بازیکن یوونتوس بود و سپس دو فصل نیز برای اینتر بازی کرد. او یکی از سه گل ایتالیا به آلمان در فینال جام جهانی 1982 را به ثمر رساند و شادی گل خاص او از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.