هواداران اینتر دیشب تا توانستند از خجالت طرفداران رقیب دیرینه و قدیمی خود درآمدند.

طعنه به میلان؛ دوباره به سری بی خواهی رفت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری پس از کسب پیروزی 3-0 شب گذشته مقابل میلان، رقیب همشهری خود بعد از 11 سال دوباره به فینال کوپا ایتالیا راه یافت. لائوتارو مارتینز دو بار و رابین گوزنس یک بار دروازه روسونری را باز کردند تا تیم سیمونه اینزاگی برای اولین بار در دربی دلامدونینا در این فصل به برتری دست یابد. اگرچه میلان در طول بازی فرصت های گلزنی بسیار خوبی را از دست داد، اما در نهایت این اینتر بود که با سه گل از سد رقیب دیرینه گذشته و راهی فینال شد.

اما دیشب فضای فوق العاده ای در استادیوم جوزپه مه آتزا برقرار بود و هواداران هر دو تیم به شدت به تشویق پرداختند. اما در پایان طرفداران اینتر راضی راهی خانه شدند و آنها با سر دادن شعارهایی به شوخی با رقیب همشهری پرداختند. هواداران نراتزوری همچنین با نزدیک شدن به سوت پایان مسابقه و اطمینان از برتری تیم مورد علاقه خود، شعار کلاسیک و قدیمی Tornerete in Serie B به معنای شما به سری بی باز خواهید گشت را سر دادند.

اینتر تنها تیم تاریخ فوتبال ایتالیا محسوب می شود که هرگز سقوط به دسته پایین تر را تجربه نکرده و همیشه در سطح اول فوتبال این کشور بازی کرده است. این اتفاق حتی برای تیم های بزرگی مانند یوونتوس و میلان نیز رخ داده و همیشه دلیل طعنه هواداران نراتزوری به دیگر تیم های پرطرفدار ایتالیا به شمار می آید. هواداران اینتر همچنین به طعنه شعارهایی حمایتی طرفداران میلان از استفانو پیولی را سر داده و در حقیقت تا توانستند حجم عصبانیت تیم مقابل را افزایش دادند.