فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد کمپانی آدیداس از سال 2023 تامین کننده لباس این تیم خواهد شد.

رسمی؛ ایتالیا با آدیداس به توافق رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر و بر خلاف بسیاری از تیم‌های بزرگ ملی در دنیای فوتبال، آتزوری با شرکت پوما همکاری داشته و تمایلی به توافق با کمپانی‌های مشهور چون آدیداس و نایک نشان نمی‌داد. اما حالا فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از توافق اخیر خود با آدیداس، در پایان سال قرارداد خود را با پوما به اتمام خواهد رساند و دوره همکاری طولانی‌مدت با آدیداس را شروع می‌کند. بدین‌ترتیب هواداران آتزوری از سال بعد می‌توانند آماده پوشیدن طرح‌های جذاب و باکیفیت این کمپانی مشهور باشند.

در بیانیه فدراسیون ایتالیا آمده است: "از ژانویه سال 2023، تیم‌های ملی ایتالیا اعم از مردان، زنان، جوانان، فوتسال، فوتبال ساحلی و بازی‌های کامپیوتری از محصولات آدیداس استفاده خواهند کرد. اعلام آغاز همکاری با آدیداس برای ما مایه افتخار است. این توافق نشان دهنده یک گام حیاتی در مسیر رشد جذابیت تجاری ما بوده و روند توسعه نام ایتالیا را هم در این کشور و هم در خارج از کشور تقویت می‌کند."

کسپر رورستد، مدیر عامل آدیداس نیز در این‌رابطه گفت: "ما مفتخریم که خبر این همکاری طولانی‌مدت با فدراسیون فوتبال ایتالیا را رسما اعلام کنیم. ما خوشحالیم که یکی از موفق‌ترین تیم‌های ملی فوتبال در حال تبدیل شدن به بخشی از مجموعه همکاری ما با کشورهایی از جمله آلمان، اسپانیا، آرژانتین و بلژیک است. ما مشتاقانه منتظر رسیدن به دستاوردهای بزرگ در کنار هم هستیم."