معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان ضمن رد شایعات، بار دیگر حمایت خود را از محمد ربیعی اعلام کرد.

علیزاده: ربیعی فصل آینده در کنار ما خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه" بعد از برتری 2 گله مس رفسنجان در مقابل نساجی مازندران، علی علیزاده معاون ورزشی این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون برتری مسی‌ها گفت: با این پیروزی توانستیم به شرایط آرمانی بازگردیم، بعد از چند هفته که تیم نتایج خوبی علی‌رغم نمایش خوب خود نگرفته بود؛ مقابل فجر و نساجی بازی‌های باکیفیتی را ارائه کردیم و موفق شدیم نتیجه هم بگیریم. بچه‌ها به شرایط آرمانی‌شان بازگشته‌اند و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

علیزاده درباره سفر هواداران مس به کرج برای تماشای دیدار با نساجی توضیح داد: بیش از این میزان هم می‌خواستند بیایند اما ما گفتیم شاید هواداران‌مان اذیت بشوند، خداراشکر در بازی خانگی‌مان مقابل فجرسپاسی هم هواداران زیادی آمدند و یار دوازدهم تیم ما بودند که جا دارد دست‌شان را به گرمی بفشاریم. خداراشاکریم که تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند و آن جو قشنگ دوباره شکل گرفته است.

علی علیزاده درباره محل برگزاری دیدار تیمش مقابل گل‌گهر گفت: ما در زمین شماره دو تا پایان فصل بازی‌هایمان را انجام می‌دهیم؛ تیم گل‌گهر تیم بسیاری خوبی است و تیم پرمهره‌ای دارند و آقای قلعه‌نویی هم که مربی شناخته‌شده‌ای هستند اما سعی‌مان را می‌کنیم که نمایش خوبی را مقابل گل‌گهر داشته باشیم.

وی افزود: بازی را حساس نمی‌کنیم و این هم مثل بقیه بازی‌ها 3 امتیاز است، اما از این حیث خوشحالم که تیم‌مان به شرایط آرمانی بازگشته و بتوانیم نتیجه خوبی را برابر گل‌گهر کسب کنیم.

معاون فنی مس رفسنجان پیرامون شایعات درباره جدایی محمد ربیعی پاسخ داد و گفت: این سوال تکراری است و ما بارها به این موضوع پاسخ داده‌ایم؛ آقای ربیعی یکسال دیگر با باشگاه ما قرارداد دارد و لوس است که مجدداً این موضوع مطرح شود؛ در کمیته فنی هم قرار شد که تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی آقای ربیعی را ندهیم، ایشان با ما قرارداد دارد و باید پایبند به قراردادش باشد و ما هم تلاش می‌کنیم که خواسته‌های ایشان را محقق کنیم تا بتوانیم نتایج قابل‌قبولی بگیریم.

علیزاده ادامه داد: هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه و کمیته فنی و آقای ربیعی با یکدیگر قرارداد دلی داریم و یک رابطه عاطفی باهم داریم، 3-4 سال است که تیم فنی و منابع انسانی‌مان زحمت کشیده است؛ سال اول به لیگ برتر آمدیم، سال دوم هشت شدیم و الان هم که پنجم هستیم. تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم فنی‌مان را بتوانیم حفظ کنیم که بهتر از امسال نتیجه بگیریم.

علی علیزاده درباره شرایط مس کرمان و شانس صعود این تیم به لیگ برتر گفت: چند بار مس کرمان و مس رفسنجان را روبروی ما قرار داده‌اند، اصلا چنین چیزی نیست. مس کرمان هم که به لیگ برتر بیاید، افتخاری برای استان ما است؛ مطمئنا ما خوشحال می‌شویم، جو استان گرم‌تر می‌شود چون دو تیم گردن‌کلفت لیگ برتری خواهد داشت. آرزو می‌کنیم که موفق باشند.

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: صحبت خاصی ندارم، از گوشه و کنارها خبر می‌آید که دارند با بازیکنان ما صحبت می‌کنند اما کار غیراخلاقی است؛ من دوست دارم در پایان فصل این اتفاق بیفتد، هنوز 4 بازی دیگر مانده، فکر می‌کنم زمان زیادی است. تیم‌های پولدار آمده‌اند و با بازیکنان تیم ما صحبت می‌کنند که من خواهش می‌کنم برای آخر فصل بگذراند تا با فراق بال این اتفاق بیفتد و هم ما بتوانیم بازیکن بگیریم و هم تیم‌های دیگر. چون 7-8 بازیکن ما دوساله قرارداد دارند و ما آن‌ها را به کسی نمی‌دهیم و باشگاه‌مان برای فصل آینده برنامه دارد و برنامه‌ای مدون داریم.