مس رفسنجان در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم، از نظر آماری از فصل گذشته خودش سبقت گرفته و پایانی قابل توجه در انتظار این تیم است.

مس از گذشته خودش سبقت گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان روز گذشته موفق شد نساجی را با دو گل شکست دهد. نارنجی پوشان با کسب یازدهمین برد فصل، 41 امتیازی شده و با یک امتیاز کمتر نسبت به فولاد در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نماینده رفسنجان که فصل گذشته لیگ برتری شد، بعد از بقا در سال اول، پیشرفت قابل توجهی در سال دوم داشته است. مقایسه آماری عملکرد این تیم در سی بازی لیگ بیستم با 26 بازی این فصل مهر تایید این ادعاست:

لیگ برتر 00-1399: 30 بازی - 10 برد – 9 مساوی – 11 باخت/ 23 گل زده و 29 گل خورده؛ تفاضل 6- / پایان فصل با رتبه هشتم

لیگ برتر 01-1400: 26 بازی - 11 برد – 8 مساوی – 7 باخت/ 35 گل زده و 24 گل خورده؛ تفاضل 11+/ رتبه فعلی: پنجم

طبق آمار و ارقام بالا، شاهد پیشرفت قابل توجه نارنجی پوشان هستیم. آنها در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل، تعداد بردهای بیشتری از کل فصل گذشته کسب کرده اند. تعداد باخت هایشان کمتر شده و امسال برخلاف سال گذشته، بیشتر از اینکه گل بخورند، گل زده اند و به جای 6-، عدد 11+ مقابل تفاضل گل هایشان دیده می شود.

مس در این 4 هفته پایانی به دنبال حفظ شرایط فعلی و پایان دادن فصل با رتبه ای حتی بهتر از پنجمی است. رسیدن به رتبه چهارم، بهترین پایان ممکن برای نماینده رفسنجان به حساب می آید و این تیم برای کسب چنین جایگاهی، رقابتی تنگاتنگ با گل گهر و فولاد دارد. با توجه به شرایط فعلی اما قطعا و تحت هر شرایطی، رتبه مس بهتر از رتبه سال گذشته اش خواهد بود، چرا که در بدترین حالت ممکن این تیم را در رتبه ششم پایان لیگ بیست و یکم خواهیم دید.