مدافع جوان آلومینیوم اراک احتمالا در دیدار مقابل نساجی دوباره به خط دفاعی این تیم برمی‌گردد.

تغییر خط دفاعی نسبت به فینال با بازگشت هوشمند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی روز چهارشنبه هفته جاری میزبان نساجی مازندران خواهد بود که نسبت به دیدار اخیرش مقابل این تیم در فینال جام حذفی یک تغییر در ترکیب و خط دفاعی خود خواهد داشت.

امیرمحمد هوشمند که سال گذشته یکی از مهره‌های ثابت و موثر خط دفاعی آلومینیوم اراک بود و نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت، احتمالا در دیدار لیگ برتر مقابل نساجی مازندران در ترکیب تیمش قرار می‌گیرد و جانشین وحید محمدزاده خواهد شد که بخاطر چهار کارته بودن و محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

محمدزاده که در تمام ۲۴ هفته اخیر لیگ برتر حضور ثابت در خط دفاعی آلومینیوم داشت، حالا نمی‌تواند تیمش را در مسابقه پیش رو برابر نساجی مازندران همراهی کند تا امیرمحمد هوشمند که ازجمله بازیکنان آینده‌دار به شمار می‌رود، دوباره به ترکیب برگردد و فرصت اثبات توانایی‌های خود را داشته باشد.

هوشمند که جزو ملی‌پوشان امید ایران هم به شمار می‌رود، فصل گذشته یک گل در لیگ برتر و امسال یک گل در جام حذفی برای آلومینیوم به ثمر رساند و حالا این شانس را دارد تا در صورت صلاحدید سید مهدی رحمتی و بازی در خط دفاعی اراکی‌ها، جایگاهش را تثبیت کند.