صداقت، مربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم در فینال جام حذفی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مربی نساجی: هزینه کردیم که زیبا بازی کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در ابتدای نشست، مدیر رسانه نساجی پیش از شروع پرسش‌های خبرنگاران صحبت‌هایی را انجام داد: در ابتدا تشکر می‌کنم از مسئولان ذیربط که روح فوتبال را زنده نگه داشتند و کاری کردند که تماشاگران در فینال باشند. از ابتدا هم هدف همین بود چرا که زیبایی فوتبال با تماشاگران شکل می‌گیرد. بسیار سپاسگزارم و از طرف نساجی تشکر می‌کنم چرا که تیم ریشه‌داری مثل نساجی با هوادارانش زنده است و همه‌ی ایرانی‌های دنیا در بازی قبل دیدند که با حضور این تماشاگران چه فوتبال گرمی را شاهد بودیم ولی الان حدودا ساعت نزدیک ۱۴ است هنوز هواداران ما از شرایط فروش بلیط و حضورشان اطلاع ندارند. این خیلی بد است برای جامعه فوتبال فکر می‌کنم در ۴۸ ساعت اخیر به اندازه یک سال تماس تلفنی داشتم. عاجزانه خواهش می‌کنم زودتر ظرفیت و سایت بلیط‌فروشی اعلام شود چرا که هر دو تیم هوادارانشان باید یک مسافتی رو پشت سر بگذارند  و به تهران برسند. خوب نیست این جو پر استرس را داشته باشند.  انشاءالله مسئولان سازمان لیگ که زحماتشان بر کسی پوشیده نیست زودتر سایت را اعلام کنند. از استاندار خوب مازندران تشکر می‌کنم که برای حضور تماشاگرانمان شرایط را فراهم کردند. در خدمت آقای صداقت هستیم.

صداقت صحبت‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: همیشه بازی فینال حساس و مهم و هیجان انگیز بوده. دو تیم با شرایطی خاص به فینال رسیدند. هردوتیم تیم‌های بزرگ و مدعی را پشت سر گذاشتند و شایستگی خودشان برای حضور در فینال اثبات کردند. مطمئنم این بازی یکی از بازی‌های مهیج و جاندار جام حذفی است. امیدوارم اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

خبرنگار: اگر قهرمان شدید، شهرتان از نظر سخت‌افزاری امکان برگزاری بازی‌های آسیایی را دارد؟

صداقت: درباره این جزییات مدیریت باشگاه بهتر می‌تواند پاسخگو باشد ولی می‌دانم که همه استان به دنبال برطرف کردن مشکلات استادیوم هستند ولی چون خیلی جزییات آیتم‌های AFC را نمی‌دانم مدیریت بهتر می‌تواند جواب بدهد.

خبرنگار: تجربه قهرمانی با تراکتور را دارید و حالا نساجی هم به همان اندازه یا بیشتر و کمتر هوادار چشم‌انتظار برای اولین قهرمانی دارد. خودتان از نظر روحی و روانی تیم را در سطح قهرمانی آماده کردید؟

صداقت: بعد از بازی با تیم خوب کرمان تمام‌ مدیران باشگاه و آقای الهامی تاکیدشان بر آرامش بود و اینکه مجموعه باشگاه نساجی از حضور در فینال لذت ببرند. به بعد از فینال فکر نمی‌کنیم‌ و درگیر هیجانات بازی نیستیم. آقای ساکت تاکیدش روی لذت بردن از بازی است. مجموعه باشگاه به دنبال این است که از فرصت پیش آمده برای نمایش کیفیت فوتبالی و پتانسیل بزرگ هواداران نساجی به نحو احسن بهره‌برداری کنیم و شک‌نکنید اتفاقات خوب می‌افتد. من فکر می‌کنم رسیدن به فینال حذفی در حضور بزرگان فوتبال ایران یک هدیه الهی بود به دل بزرگ و سخاوت آقای حدادیان به خاطر اینکه بار تیم را یک‌تنه به دوش کشید و تمام هزینه‌های مضاعفی که علاوه بر همه تیم‌های ایران دارند را انجام دادند بخاطر بازی در شهرهای مختلف. این فینال همچنین یک هدیه بود به ساکت و مجموعه تیمش به خاطر صبوری و متانتی که به خرج داد. هر هفته به عنوان تیم میهمان در پرواز بودیم و از این شهر به آن شهر. در پایان یک هدیه به هواداران عزیزمان بود که یک سال حتی یک تمرین تیم را از نزدیک ندیدند و به همین خاطر هست که تمام تیم حق ندارند فردا یک قدم از رویایی که به خاطرش خیلی سخت و جسورانه تمرین و مبارزه کردند، عقب بکشند. فارغ از هرنتیجه‌ای از طرف کادر فنی و بازیکنان به هوادارانمان قول می‌دهیم مثل یک جنگجوی مبارز تا اخرین لحظه مبارزه می‌کنیم و پا پس نمی‌کشیم و قول می‌دهم اتفاقات خوبی برای نساجی به مدد زحمت بازیکنان و حمایت هواداران رخ دهد.

خبرنگار: چقدر با آقای الهامی دغدغه‌ی بازی زیبا دارید با توجه به تماشاگران زیادی که بدون شک از تیم شما در ورزشگاه حمایت خواهند کرد.

صداقت: فکر می‌کنم خیلی واضح و مبرهن است بازی‌های گذشته و امسال نساجی نشان می‌دهد چه کادر فنی چه مدیریت به دنبال بازی زیبا هستند و حاضر شدند استادیوم امام رضا را به خاطر کیفیت چمن انتخاب کنند. به لطف مدیریت باشگاه یکی از بهترین زمین‌های تهران را گرفتیم که همه اینا مستلزم هزینه است. نه فقط ساکت و بازیکنان که مدیریت نیز چنین دغدغه‌ای دارند. همیشه پابه‌پای تیم‌های بزرگ بازی کردیم و حتی اگر باختیم، فوتبالی اذیت‌شان کردیم. شک نکنید تیم ساکت الهامی به دنبال فوتبال زیبا است.