فرزاد جعفری مدافع تیم هوادار معتقد است داوران بازی با تراکتور در ورزشگاه یادگار تبریز، گرفتار جو استادیوم شده بودند و تمرکز لازم برای قضاوت را نداشتند.

جعفری: سه نفری جواد محمدی را کتک می‌زدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 
به گزارش "ورزش سه"، جعفری یکی از خریدهای زمستانی خوب هوادار بوده که در دو هفته اخیر با گلزنی و ثبت پاس گل در تیم عنایتی درخشیده است. او در ابتدا راجع به بازی با تراکتور گفت: بازی شرایط خوبی داشت و ما دوبار پیش افتادیم ولی متاسفانه به‌علت عدم تمرکز تیم داوری بازی را واگذار کردیم چون همان‌طور که کارشناسان محترم داوری گفتند، تیم تراکتور قطعا می‌توانست ۲ اخراجی داشته باشد.

او درباره سانتری که در دقیقه ۲ انجام داد و در ادامه معین عباسیان آن را به گل تبدیل کرد گفت: طبق دستورات تاکتیکی، آقا رضا گفته بودند ما باید بیست دقیقه اول بازی را حفظ می‌کردیم و پرس از بالا داشته باشیم و مثل همه بازی‌ها تیم حریف را تحت فشار بگذاریم. این اتفاق افتاد و لطف خدا بود که در دقیقه ۲ صاحب گل شدیم، آقا معین شوت سر ضرب را انجام داد و ما یک بر هیچ جلو افتادیم.

مدافع هوادار درباره عملکرد خوبی که در هفته‌های گذشته داشت بیان کرد: تمام این اتفاقات به دلیل لطف خدا و تمرکز بچه‌هاست که به من کمک می‌کنند. عامل موفقیت یک بازیکن، فردی نیست و قطعا تیم به همه ما کمک می‌کند. بچه‌ها توانایی بالایی دارند و برای اینکه روز به روز بهتر شویم و رتبه‌ بهتری کسب کنیم، از جان و دل مایه می‌گذارند. اتفاقاتی که بازی با تراکتور افتاد واقعا فوتبالی نبود و شاید بگوییم به دلیل عدم تمرکز تیم داوری بود با اینکه از داوران خیلی خوب لیگ ما هستند اما نمی‌دانم این اتفاقات چطور افتاد. اگر تیم تراکتور ۱۰ یا ۹ نفره می‌شد ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، دو بر یک جلو بودیم‌ اما یک‌سری اتفاقاتی افتاد.

جعفری در ادامه راجع به داوری گفت: به نظر من اگر کسی می‌خواهد عدالت را رعایت کند تحت هر شرایطی باید این کار را انجام دهد حتی اگر سرش بالای دار برود و جو یادگار نباید روی داور تاثیر می‌گذاشت. کسی که می‌خواهد عدالت را انجام دهد قطعا نباید از چیزی بترسد بلکه باید قاطعانه داوری و رفتار کند. نتیجه به سود تراکتور شد و من برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم و بسیار خوشحالم که بعد از دو سال هواداران را در ورزشگاه دیدیم، آن‌ها سرمایه فوتبال ما هستند و امیدوارم روز به روز شرایط به گونه‌ای پیش برود که از ۳۰ یا ۴۰ درصد ظرفیتی که در هر بازی است بیش‌تر شود تا ورزشگاه‌ها پر شوند چون بازی با هوادار زیبا است و ما فوتبالیست‌ها دوست داریم هوادار در زمین باشد.

او درخصوص خطای پنالتی‌‌ای که از او گرفته و منجر به گل تراکتور شد گفت: صددرصد پنالتی نبوده است و کارشناسان داوری بعد از بازی همین موضوع را گفتند. مگر می‌شود بازیکنی با لگد به پای من بزند و پنالتی اعلام شود؟ با لگد به پای من زد و من را سرنگون کرد اما به‌دلیل عدم تمرکز تیم داوری این اتفاقات افتاد. انسان جایز الخطاست و ما نمی‌گوییم اشتباهات عمدی بوده اما اگر تمرکز بالایی داشتند و گرفتار جو بازی نمی‌شدند می‌توانستند قضاوت بهتری انجام دهند.

فرزاد جعفری درباره صحنه درگیری جواد محمدی با چند بازیکن تراکتور گفت: ما یک تیم هستیم؛ اینکه سه نفر روی جواد محمدی بریزند و یک نفر گلوی او را بگیرد، یک نفر پس گردنی به او بزند و یک نفر به او لگد بزند اصلا رفتارهای درستی نیست. من رفته بودم آن‌ها را جدا کنم و اتفاقاتی افتاد که در شأن یک‌سری دوستان ما نبود. اتفاق خاصی نبود و دوستان به‌دلیل رفتارشان عذرخواهی کردند.

او ادامه داد: تراکتور تیم بزرگی است و زمانی که در زمین خودش با آن همه هوادار پرشور عقب بیفتد فشار زیادی به روی بازیکنان تیم وارد می‌شود چون این رفتارها را کسانی انجام دادند که واقعا انسان‌های متشخصی بودند. اسم نمی‌برم اما رفتارهایی که انجام دادند در شأن آن‌ها نبود.

جعفری در پایان درخصوص بازی بعدی با فجر سپاسی گفت: ما بعد از ۹ هفته بازی را واگذار کردیم اما این هفته از نظر فوتبالی نباختیم و خیلی از مسائل دست به دست هم دادند که باعث شد نتیجه نگیریم. هر بازی برای ما مثل یک فینال است و تیم فجر نیز مانند تیم‌های دیگر قابل احترام است. نتیجه دست خداست و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و هر اتفاقی می‌تواند بیفتد.