مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی از اشتباهات داوری تأثیرگذار در جایگاه تیمش گلایه کرد.

فلاح: داور با آن اشتباه به تیم ما ضربه زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی که در رده پانزدهم جدول قرار دارد نسبت به اشتباهات داوری در دیدارهای حریفان مستقیم تیمش ناراحت است. رسول فلاح به خبرنگار "ورزش سه" گفت: اول که همیشه امیدمان به خدا است و تلاش می‌کنیم و ناامید هم نیستیم چون دعای مردم پشت سر ما است. تیمی با غیرت و کادرفنی خوبی داریم که همه دست به دست هم داده‌ایم تا انشالله در آخر اتفاق خوبی رقم بخورد.

او افزود: البته که نباید کار ما به اینجا می‌کشید ولی کشید. باید تلاشمان را بیشتر تا گذشته را جبران کنیم. حالا که کار به اینجا کشیده شده همه باید کمک کنند. یک تیم خوب مزین به نام شهید سپاسی و در شهر شیراز حیف است که خدایی نکرده بخواهد مشکلی برایش پیش بیاید.‌ بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم که آخرش خوب شود. 
فلاح با اشاره به داوری‌ها در لیگ‌برتر عنوان کرد: امیدوارم مسئولین جواب مرا در این قضیه بدهند چون فشار روحی روانی که اکنون تحمل می‌کنیم به دلیل بازی ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان است. واقعا داوری که آن پرچم را زد و سه امتیاز را به مسجد سلیمان تقدیم کرد وجدانش راحت است؟ چگونه می‌خواهد جواب یک استان را بدهد؟ این حق‌الناس است. آن کسانی که این آقا را تا پایان بازی‌ها محروم می‌کنند می‌دانند پایان بازی‌ها چند روز دیگر است؟ جواب ما را چه کسی می‌دهد؟ آن کسانی که این داور را انتصاب کردند جواب ما را بدهند. این مورد خیلی در وضعیت ما تاثیرگذار بود.

مدیرعامل فجر تاکید کرد: نفت از تیم‌های بسیار خوب و ریشه‌دار است و مردمان خیلی نجیبی دارد. من فقط در مورد داوری صحبت کردم. آن روز که پرچم داور باید به نشانه آفساید بالا می‌رفت؛ نرفت و نفت یک گل سه امتیازی در بازی به ثمر رساند و همان گل ضربه جبران‌ناپذیری به پیکر ما وارد کرده است. از طریق هر سیستم نظارتی باشد پیگیری می‌کنم تا جوابم را بگیرم. نمی‌گویم آن حرکت عمدی بوده ولی آیا با محروم کردن داور دردی از ما دوا می‌شود؟ ما با این اتفاق زیر فشار هستیم. ذوب‌آهن هم یکی از تیم‌های بزرگ ماست. آقای تارتار و بازیکنانش را می‌شناسم آنها هم ضرر کردند من نمی‌دانم ما باید تا چه زمانی اسیر چنین مسائلی باشیم؟ انتظارم این است جوابگو باشند.

او در مورد مشکل زمین که فجری‌ها از ابتدای فصل با آن درگیر بوده‌اند، ادامه داد: به نظر من ناگهان به لیگ‌برتر آمدن ما استان‌مان را غافلگیر کرد. سال گذشته همین موقع‌ها بود که داشتیم به لیگ‌برتر صعود می‌کردیم ولی زیرساخت‌های استان ما توان حضور تیم در لیگ‌برتر و برگزاری مسابقات را نداشت. به نظرم مسئولینی که دو سه ماه است آمده‌اند نمی‌توانند کاری که در چندسال باید انجام می‌شد؛ انجام بدهند. همه این دوستان دلسوز هستند و امیدوارم آینده خوبی در انتظار ورزش استان فارس باشد. آمدن ما به لیگ برتر با انتقال ریاست جمهوری مصادف شد و وزرا و استانداران تغییر کردند و ما از غافله عقب افتادیم و به همین دلیل ضرر کردیم و برنامه‌ریزی که باید اول فصل انجام می‌دادیم دچار وقفه شد.
مدیرعامل فجرسپاسی اضافه کرد: وقتی تیمی به لیگ‌برتر می‌آید همه ارکان آن استان باید درگیرش شوند. اسپانسر خوب، منابع مالی ثابت، زمین مناسب برای برگزاری مسابقات و ... اما الان یک زمین چمن درست نداریم و زمینی هم که بازی می‌کنیم به‌خاطر این است که دوست داشتیم تماشاگرانمان بیایند و واقعا مجبور شدیم در حافظیه بازی کنیم. اگر این‌طور پیش برود شاید بازی بعدی ما در حافظیه لغو شود چون سلامتی بازیکن برای ما مهم است و کیفیت بازی‌ها اهمیت دارد.

او گفت: باور کنید اگر امسال صعود می‌کردیم نسبت به پارسال بهتر بود. مشکلاتی گریبانگیر ما بوده و هست. اما تا جایی که در توان داشتیم سعی کردیم حل کنیم. اوضاع روز به روز بهتر می‌شود ضمن اینکه ثبات مدیریتی استان نیز بیشتر شده است. یک‌سری مشکلات هم داریم که اسرار خانوادگی است و نمی‌شود گفت. نمی‌خواهم به گذشته رجوع کنم. ما تیم‌های دیگری مثل قشقایی هم در شیراز داریم مگر می‌شود یک ورزشگاه درست حسابی نداشته باشیم؟ باید کمک کنیم این مشکل حل شود.