بایرن مونیخ حاضر است رابرت لواندفسکی را به فروش برساند و روی او قیمت گذاشت.

بایرن کوتاه آمد؛ رقم جدایی لواندوفسکی مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، آینده رابرت لواندفسکی در بایرن مونیخ مبهم‌تر از همیشه شده است. ستاره لهستانی، ناراضی از شرایط خود در بایرن، به دنبال جدایی است ولی در حالی‌که او یک فصل دیگر با باشگاه مونیخی قرارداد دارد، با پاسخ منفی مدیران باشگاه روبه‌رو شده و هفته گذشته اعلام شد که قرار است جلسه‌ای مهم برای تمدید قرارداد او برگزار شود. 

در حالی‌که یولیان ناگلزمان، سرمربی، اولیور کان، مدیر اجرایی و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، متفق القول از ماندنی شدن لواندوفسکی خبر داده بودند، ساعتی پیش نشریه بیلد خبر از یک تغییر رادیکال در مورد آینده ستاره لهستانی داد؛ اینکه بایرن حالا حاضر است با 35 تا 40 میلیون یورو لِوا را به فروش برساند.

 
کادر فنی بایرن به این نتیجه رسیده است که حفظ بازیکنی ناراضی به سود باشگاه نخواهد بود و به محض پیدا کردن یک جانشین مناسب، او باید در فهرست فروش قرار بگیرد. از بارسلونا به‌عنوان جدی‌ترین خواهان لواندوفسکی نام برده می‌شود؛ باشگاهی که ابتدا به دنیال ارلینگ هالند بود ولی حالا خوشبین است کار ستاره 34 ساله لهستانی با بایرن به بن بست بخورد و بتواند مرد سال فوتبال جهان از نگاه فیفا در سال 2021 را به‌خدمت بگیرد. باید دید در روزهای آتی، مذاکرات لواندوفسکی با بایرن به کجا خواهد رسید.