باشگاه پرسپولیس قصد دارد طی ساعات آتی مدیر آکادمی خود را از جمع پنج پیشکسوتی که برنامه‌شان را اعلام کرده‌اند، مشخص کند.

در انتظار اعلام مدیر آکادمی  پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که محسن خلیلی در حال حاضر مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس را عهده‌دار‌ است، مدیریت باشگاه با فشار برخی پیشکسوتان مجاب شده تا برای فصل آینده از برخی دیگر از بازیکنان اسبق خود برای دستیابی به این پست، برنامه بگیرد.

محمد پنجعلی از جمله افرادی است که علیرغم حضور چند ساله در این سمت، بار دیگر خواهان بازگشت به پست مدیریت آکادمی است و در این زمینه برنامه خود را بر پایه دستیابی به اسپانسر ارائه داده است.

سپهر حیدری، محمود کلهر، محمد نوری دیگر نفراتی هستند که به همراه محسن خلیلی مدیر آکادمی کنونی این باشگاه، برنامه خود را به اعضای هیات مدیره ارائه داده‌اند و در انتظار مشخص شدن تصمیم مدیریت هستند.

طبق اعلام قبلی قرار است طی ساعات آتی، مدیر آکادمی این باشگاه معرفی و مشخص شود و باید دید در شرایطی که سرخ‌ها بابت از دست رفتن شانس قهرمانی و شکست مقابل سپاهان اوضاع چندان خوبی ندارند، باشگاه چه تصمیمی در این بخش خواهد گرفت.

نکته عجیب اما اینجاست که باشگاه در برنامه برخی مدعیان حضور در پست مدیریت آکادمی، ارائه اسپانسر را نیز مشاهده کرده است. اقدامی که البته با توجه به شرایط حساس در این بخش می‌تواند حواشی زیادی را نیز در پی داشته باشد و به همین منظور باشگاه ترجیح داده در این بحث با دستیابی به بودجه لازم، از همراهی اسپانسر خودداری کرده تا در آینده مشکلی متوجه این بخش نشود.