مهاجم ژاپنی لیورپول با یک شوت غیرقابل مهار از زاویه بسته دروازه ساوتهمپتون را باز کرد.

ناجی لیورپول در غیاب مانه و صلاح؛ یک ژاپنی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روی سوپر گل ردموند در دقیقه 13 از ساوتهمپتون عقب افتاد. شاگردان کلوپ اما به خوبی می دانستند که بازی امشب جای باج دادن به حریف نیست. آنها حملات خود را بلافاصله بعد از دریافت گل شروع کرده و 14 دقیقه بعد گل تساوی را زدند.

در شبی که محمد صلاح و سادیو مانه در ترکیب لیورپول حضور نداشتند، این تاکومی مینامینو بود که در نقش ناجی تیمش ظاهر شده و گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد. شوت او به حدی قدرتمند و سریع بود که حتی گلر لیورپولی ها (بکر) که یکی از برتری های دنیاست هم توان گرفتن را نداشت چه برسد به گلر تیم ساوتهمپتون که فقط یک تماشاگر بود!

بعد از چند حمله خطرناک بود که ژوتا یک پاس به مینامینو داد تا او را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کند. این مهاجم 27 ساله با وجود زاویه بسته مقابلش اقدام به شوتزنی کرد. شوت سنگین او اجازه هیچ واکنشی به مک کارتی نداد و توپ به زیبایی وارد دروازه ساوتهمپتون شد.

مینامینو که فصل گذشته به صورت قرضی در ساوتهمپتون بازی کرده بود، بعد از باز کردن دروازه تیم سابقش، شادی خاصی انجام نداد. او که فصل گذشته در 19 بازی 3 گل زده بود، در فصل جاری، همین تعداد گل را در 11 بازی به ثمر رسانده است.