سرمربی تیم فوتبال هوادار در آخرین مصاحبه‌های خود حرف‌های جالبی درباره قلعه نویی، دایی و سیستم مورد استفاده تیمش به زبان آورده است.

عنایتی:بین  قلعه نویی و استقلال جدایی انداختند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار که در اولین فصل حضور در لیگ برتر توانسته عملکرد بسیار خوبی با بنفش‌پوشان داشته باشد و این تیم در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، در واکنش به سوالی درباره سیستم دفاعی تیمش بیان کرد: واقعیتش من سیستم دفاعی را نمی‌پسندم و اگر یک فوروارد شش دانگ داشتم اتفاقات خوبی برای تیمم رخ می‌داد. قطعا علی دایی‌های دیگری وجود ندارند. زمانی آرش برهانی شاید 4 تا موقعیت را خراب می‌کرد اما دو موقعیت را تبدیل به گل می‌کرد و همین برای یک تیم کافی بود. اینها در فوتبال ما گم شده‌اند.

او سپس در مورد استقلال اینطور در گفتگو با فرهیختگان صحبت کرده است: چون سرمربی یک تیم لیگ برتری هستم درست نیست در مورد تیم دیگری صحبت کنم ولی استقلال همیشه برای من چیز دیگری است. همیشه هوادار این تیم بودم و هیچ‌گاه سهم‌خواه نبودم. کاری هم برای استقلال نکردم و هر چه بود وظیفه‌ام بوده است. هواداران استقلال البته به من لطف دارند. شیفته این تیم هستم و هرگز پیگیری نتایجش را کتمان نمی‌کنم. 

او سپس با اشاره به به کارنامه قلعه‌نویی در استقلال اضافه کرد: یادمان نرود اگر کسی قرار است سهمی از استقلال بخواهد قلعه‌نویی است چون جام‌هایی که او برای استقلال آورده و افتخاراتی که برای این تیم کسب کرده دیگر راحت به دست نمی‌آید و نمی‌شود راحت از کنار آن گذشت. مطمئنا امیرخان جوانی و زندگی‌اش را برای این تیم گذاشته و همه افتخارات را به دست آورده است. قرار نیست همیشه یک نفر در یک مجموعه موفق باشد ولی لازم است به عقبه آدم‌ها نگاه کرده و بعد در موردشان قضاوت کنیم. آنهایی که می‌خواستند بین قلعه‌نویی و استقلال فاصله بیندازند موفق شدند. همیشه این‌طور است که اگر می‌خواهی موفق شوی باید رکن اصلی یکجا را نشانه بگیری و آن را از رده خارج کنی. از این رو یک‌سری از دوستان موفق شدند این اتفاق را برای باشگاه استقلال رقم بزنند.