گلستان فرماندار گالیکش با رد هر گونه دخالت و فشار نماینده مجلس و سایر افراد در انتصاب همکاران وی در فرمانداری و بخشداری ها، گفت: بنده زیر بار هیچ فشار و دخالتی نمی روم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گلستان فرماندار گالیکش با رد هر گونه دخالت و فشار نماینده مجلس و سایر افراد در انتصاب همکاران وی در فرمانداری و بخشداری ها، گفت: بنده زیر بار هیچ فشار و دخالتی نمی روم.

علی جوان حاذق خواه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ملاک تمامی انتصابات شایسته سالاری و توجه به کارآمدی افراد است، اظهار کرد: هیچ گاه توسعه و سرنوشت شهرستان و استان را با فضاهای سیاست زده تحت الشعاع قرار نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه در سطح استان کمیته انتصابات با حضور افراد صاحب نظر تشکیل شده و پیشنهادات فرمانداران بر اساس شاخص های مشخص مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: ساز و کار شفاف و کاملا مستقلی در این حوزه تعریف شده که هیچ گونه فشار و تحمیلی در آن راه ندارد.

فرماندار شهرستان گالیکش با تاکید بر اینکه در انتخاب همکارانم در فرمانداری و بخشداری ها زیر بار هیچ فشار و توصیه غیر منطقی نخواهم رفت، خاطرنشان کرد: یقین بدانید اگر فردی از سوی دوستان، نخبگان، فرهیختگان و دلسوزان هم به بنده معرفی می شود ابتدا باید توانمندی و شایستگی او برای من به اثبات برسد.

جوان با رد شائبه دخالت نماینده مجلس شرق استان در انتصابات شهرستان گالیکش، گفت: انتصابات در شهرستان گالیکش مطابق با همان فرآیندی است که کمیته انتصابات استانداری طراحی کرده و دکتر آریان پور حتی به اندازه اشاره ای به بنده فشاری برای انتصاب یا عدم انتصاب شخصی را وارد نکرده است. 

وی با تاکید بر اینکه جوانگرایی، توجه به نیروهای متخصص و بومی درون استان و شایستگی های تخصصی از جمله دهها ویژگی مدنظر ما برای انتصاب مدیران بوده است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با روحیه جهادی و توجه به سیاست های کلان دولت در شرایط حساس کشور به رشد و توسعه شهرستان کمک شایانی کنیم. 

انتهای پیام