روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اقدامات سربازان گمنام امام زمان ( عج) در سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با محتکران و قاچاقچیان پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در سراسر کشور را تشریح کرد.

کشف مهم سپاه درخصوص انبار کالاهای احتکاری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در پی اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با محتکران و قاچاقچیان که به کشف ده‌ها هزار تن کالای اساسی قاچاق و احتکار شده انجامیده است، را تشریح کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می رساند: در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته پس از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) در سازمان اطلاعات سپاه در سراسر کشور، بیش از 35410 تن کالاهای اساسی به ارزش تقریبی 1500 میلیارد تومان از محتکران و قاچاقچیان کشف گردید.

این اقلام که شامل 12200 تن روغن خوراکی، 4800 تن برنج، 4000 تن نهاده‌های دامی، 2500 تن قند و شکر، 1500 تن ماکارونی، 1900 تن آرد و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است، با توجه به ضرورت تنظیم بازار کشور، با هماهنگی مراجع قضایی و قانونی به سرعت در بازار عرضه شده است.

همچنین تاکید می شود رسیدگی به تخلفات سودجویان در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه قرار دارد.