علی دایی مذاکره با مدیرعامل پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت قصدی برای مربیگری در ایران ندارد.

دایی: هواداران از نحوه بازی پرسپولیس ناراحت هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از همشهری، روز گذشته دقایقی کوتاه با دایی صحبت کردیم و البته او تمایلی برای انجام مصاحبه نداشت. از او درخصوص بحث حضور در پرسپولیس سوال کردیم و اینکه می‌گویند به‌دلیل رابطه خوبش با درویش، احتمال حضورش در این تیم وجود دارد. دایی اما در واکنش به این موضوع گفت: «بنده مذاکره‌ای با آقای درویش انجام ندادم و این شایعات حقیقت ندارد. من قصدی برای مربیگری در ایران ندارم.» از دایی پرسیدیم چرا تمایلی برای بازگشت به فوتبال ندارد که او اینگونه پاسخ داد: «من برای این تصمیم دلایل خودم را دارم.»

بسیاری از هواداران پرسپولیس بعد از قهرمان‌نشدن این تیم در لیگ برتر، نسبت به این اتفاق ناراحت و معترض شدند. دایی در پاسخ به این پرسش که آیا توقع و انتظار هواداران پرسپولیس برای کسب ششمین جام پیاپی طبیعی بود، گفت: «این موضوع نمی‌تواند طبیعی باشد. به هر حال هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند تیمشان بالا باشد ولی این با عقل جور در‌نمی‌آید که یک تیم هر سال قهرمان شود و هواداران هم منتظر باشند این قهرمانی مدام تکرار شود.»

دایی در قسمت دیگری از حرف‌هایش به موضوع مهمی اشاره می‌کند: «البته من فکر می‌کنم بحث هواداران پرسپولیس که آنها را می‌بینم و با من صحبت می‌کنند، نحوه بازی تیم است. آنها از نحوه بازی پرسپولیس ناراحت هستند.»

هواداران پرسپولیس بارها یحیی گل‌محمدی را به دلایل مختلف مورد انتقاد قرار دادند و این انتقادها همچنان ادامه دارد. از دایی در این خصوص سوال کردیم، او در واکنش به این موضوع گفت: «من زیاد پیگیر این مسائل نیستم ولی هواداران پرسپولیس دوست ندارند تیمشان پایین‌تر از استقلال باشد.»