جدیدترین قیمت برنج امروز سه شنبه 3 خرداد در بازار را بخوانید.

قیمت برنج گران تر از نرخ مصوب شد| قیمت برنج امروز 3 خرداد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
قیمت برنج طی چندماه گذشته با نوسان مواجه شده است. قیمت برنج به دلیل کاهش واردات برنج افزایشی شده است. قیمت برنج امسال در کانال صعودی قرار گرفت. قیمت برنج به دلیل خشکسالی با گرانی مواجه شد. قیمت برنج به دلیل نبود نظارت کافی در توزیع و قیمت گذاری با نوسان همراه شده است.

برنج

قیمت برنج امروز 3 خرداد

 قیمت برنج ایرانی در میادین میوه و تره‌بار از ابتدای خردادماه افزایش یافته و نرخنامه جدید نشان می‌دهد فقط برنج‌های وارداتی با نرخ تنظیم بازاری عرضه می‌شوند.

از ابتدای اسفندماه تا پیش از خرداد انواع برنج در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با نرخ تنظیم بازاری به فروش می‌رسید که برای برنج‌های درجه یک کیلویی ۶۵ و برای درجه ۲بین ۴۲ تا ۶۰هزار تومان بود.

ارزان‌ترین برنج میادین، ندا با قیمت کیلویی ۵۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه برنج فروشان بابل گفت: موجودی برنج‌های کشت دوم هاشمی، طارم، بی‌نام و امراللهی به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است، در حال حاضر بحث احتکار برنج مطرح نیست و این وضعیت تا رسیدن به فصل برداشت جدید این محصول ادامه خواهد داشت.

تقی حسن‌زاده با اشاره به افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی نرخ برنج در هفته اخیر، گفت: نرخ مصوب برای فروش برنج، بعد از نوروز تعیین و اجرا شد اما به دلیل افزایش تقاضا و کاهش عرضه برنج شاهد بالا رفتن نرخ این محصول در بنکداری‌ها هستیم.