تیم نساجی با کادر فنی جدید بعد از کسب چهار امتیاز در دو بازی با نفت مسجد سلیمان و هوادار امشب در هفته بیست و نهم بازی ها میهمان تیم ذوب آهن است.

مربی نساجی: شش امتیاز از دو بازی می‌خواهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، علی شیخ الاسلامی مربی تیم نساجی در خصوص این بازی گفت: من در چهار تیم گسترش فولاد، صبای قم، راه آهن و پارس جنوبی افتخار همکاری با مهدی تارتار را داشتم. یکی از خصوصیت های بارز تیم ذوب آهن سختکوشی این تیم تا سوت پایان بازی از سوی داور است. مشاهده کردید که این تیم هفته قبل در بازی با فجر سپاسی به گونه ای بازی کرد که مهدی تارتار در پایان مسابقه گفت بچه ها ما به شکلی بازی کردند که گویی در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارند. بنابراین ما با یک تیم خوب و با انگیزه بازی می کنیم. از سویی در همه دقایق باید حواسمان به بازی باشد و یک لحظه غفلت کافی است که شرایط به سود تیم حریف تغییر کند.  شرایط تیم ما خوب است و تلاش می کنیم به عنوان قهرمان جام حذفی موفقیت خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و علاوه بر بازی با ذوب آهن در دیدار پایانی در برابرتراکتور هم به دنبال برد خواهیم بود. 
مربی تیم نساجی در خصوص خبری مبنی بر غیبت چهار بازیکن کلیدی در ترکیب این تیم در بازی پیش رو گفت: ما ممکن است تعداد بازیکنان بیشتری رابرای این بازی دراختیار نداشته باشیم چون یکی دو بازیکن دیگر علاوه بر آنچه در خبر آمده مصدوم و شرایط آنها در بازی نامشخص است اما جای نگرانی نیست. بازیکنان جانشین هم بازیکنان نساجی و با کیفیت هستند که در غیر اینصورت پیراهن تیم را برتن نمی کردند. این یک موقعیت خوب برای آنهاست که یک بار دیگر شایستگی خود را به اثبات برسانند. اگر قرار بود یک تیم فقط یازده بازیکن اصلی و 5 بازیکنی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می شوند باشد با 16 بازیکن بسته می شد. من شک ندارم بازیکنان جایگزین هم کیفیت خوبی از خود نشان خواهند داد. 
مربی تیم نساجی در پایان در پاسخ به این سوال که تغییر شیوه بازی نساجی در دو بازی اخیر چه تاثیری در نتیجه گیری تیم در بازی با نفت مسجد سلیمان و هوادار داشت گفت: ما در زمان آقا ساکت با سه مدافع بازی می کردیم، بعد از روی کار آمدن آقای اسماعیلی نظر ایشان بود که تغییر شیوه بازی دهیم. با وجود فرصت کم با توجه به بازیکنان با کیفیت و باتجربه ای که در اختیار داریم خیلی سریع تغییر سیستم دادیم که خوشبختانه 4 امتیاز از دو بازی با نفت مسجد سلیمان و هوادار گرفتیم و تلاش خواهیم کرد در مصاف با ذوب آهن و تراکتور هم برای برد به میدان برویم. این عملکرد بازیکنان است که نتیجه را در زمین رقم می زند و با بازیکنان هم نظر هستم که جایگاه تیم در جدول رده بندی با توجه به اینکه این فصل قهرمان جام حذفی شدیم باید ارتقاء پیدا کند.