پس از منتفی شدن انتقال کیلین امباپه به رئال مادرید، او 700 هزار فالوئر خود را در اینستاگرام از دست داد.

انتقام شدید اینستاگرامی  از کیلیان امباپه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، «کیلین امباپه به رئال مادرید پیوست». این خبری است که هواداران مادریدی چند سالی است در انتظار شنیدن آن هستند. فوق ستاره ای که تصاویر متعددی از پوسترهای لوس بلانکوس و کریستیانو رونالدو در اتاق خواب دوران بچگی‌اش رسانه ای شده بود و تمام دنیا از عشق و علاقه امباپه به قوی های سفید خبردار بودند.

انتقال امباپه به رئال و پایان این فراغ نزدیک به یک سال قبل در حال رخ دادن بود. پس از آنکه ستاره فرانسوی تابستان گذشته بیش از هر زمان دیگری به درهای سانتیاگو برنابئو نزدیک شده بود، مخالفت و لجبازی ناصر الخلیفی مالک قطری پاریس مانع از جدایی ستاره فرانسوی شد.

حتی معتبرترین خبرنگاران اسپانیا از جمله الچرینگیتو تیک تاک ساعت را برخاستن هواپیمای حامل امباپه از پاریس به مقصد مادرید به راه انداخته بودند ولی مرغ الخلیفی یک پا داشت و او پیشنهاد 200 میلیون یورویی پرز را برای جذب امباپه رد کرد.

تقریبا همگان این فوق ستاره فرانسوی را مانند یک اسیر در بند می دانستند که دلش در مادرید است و تنها لجاجت مالک متمول قطری مانع از این جدایی است. به هر حال زمان گذشت و رئال توانست پاریس را در لیگ قهرمانان اروپا حذف کند و به فینال برسد. در آن زمان مادریدی ها به تیمشان افتخار می کردند که هم با حذف پاریس به فینال رسیده اند و هم اینکه امباپه را در این تابستان و به صورت رایگان از چنگ الخلیفی در می آورند.

همه چیز به ضرر مرد جوان و پولدار قطری در جریان بود. او هم جام را به پرز باخته بود و هم با رد پیشنهاد 200 میلیون یورویی، امباپه را نیز در حال از دست دادن می دید، آن هم به صورت رایگان بدون یک سنت درآمد بابت فروش این فوق ستاره.

مالک قطری PSG که پیش از این بر سر ماجرای سوپرلیگ با پرز وارد مجادله شدید لفظی شده بود، قصد نداشت این بازی را 2 -0 به پیرمرد سیاستمدار اسپانیایی واگذار کند. در نتیجه تمامی شارلاتان بازی هایش را به کار گرفت و با صرف وعده های رنگین و غیرمعقولی که ارزش هر باشگاهی را پایین می آورد، امباپه را حفظ کرد.

خبر تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن، آب سردی بود بر پیکره پرز، هواداران و بازیکنان رئال مادرید که انتظار داشتند فصل بعد یک فوق ستاره را در تیمشان داشته باشند. خیلی امیدوار بودند که مقام یا مسئولی در سانتیاگو برنابئو این اخبار را تکذیب کند اما هرگز این اتفاق رخ نداد و تصاویر امباپه با پیراهن منقش به عدد 2025 در فاصله ای نزدیک به برج ایفل روی رسانه ها رفت.

الخلیفی به خواسته اش رسید و حالا بازی او و پرز 1 – 1 شده بود. اما در این بین شاید بازنده اصلی امباپه ای باشد که اکنون میان هواداران مادریدی نیز به شدت منفور شده است. طرفدارانی که ماه هاست برای او فرش قرمز انداخته اند ولی کیلین همه را قال گذاشت تا دستمزد سنگین چند میلیون یورویی را از جیب مالک قطری بردارد و خودش سرمربی و بازیکنان فصل بعد را انتخاب کند!

تمام این اتفاقات در فضای مجازی نیز برای کیلین سنگین تمام شد. از زمان عقد قرارداد با پاریسی ها، او به شدت هواداران مادریدی را ناامید کرده و تا به امروز، 700 هزار نفر از طرفدارانش را در اینستاگرام از دست داده که این آمار لحظه به لحظه در حال افزایش است.

البته شاید این رقم برای بازیکنی که 71 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، چندان مهم نباشد اما همین ریزشی که ممکن است به یک میلیون نفر نیز برسد، نشان از این دارد که مادریدی ها نیز اکنون به خون او تشنه هستند. واکنش هایی که پیش از این از سوی کریم بنزما هموطن امباپه در اینستاگرام دیده بودیم که با چند استوری جالب، کیلین را مورد حمله کنایه های خود قرار داده بود.

استوری هایی مانند تصویری از توپاک شکور، رپر محبوب و فقید آمریکایی در کنار استفن بالدوین هنرپیشه سرشناس هالیوودی در سال 1996 است که فرد پشت سر توپاک در تصویر همان “اورلاندو اندرسون” ملقب به “بچه باند” است که مظنون اصلی قتل توپاک بود (که هرگز ثابت نشد).