اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، به احتمال بازگشت به رئال مادرید واکنش نشان داد.

واکنش ستاره PSG به احتمال بازگشت به رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پاری‌ سن ژرمن فصل فوق العاده ای را پشت سر نگذاشت اما ستاره مراکشی این تیم یعنی اشرف حکیمی نمایش‌های درخشانی را از خود ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان تیم مائوریسیو پوچتینو بود. کیلیان امباپه اصلی ترین بازیکن پاری سن ژرمن محسوب می شود که بحث درباره انتقال او به رئال مادرید وجود دارد اما در این بین برخی شایعات حکایت از آن دارد که احتمال بازگشت اشرف حکیمی به سانتیاگو برنابئو نیز وجود دارد؛ البته بعید به نظر می‌رسد PSG به این راحتی‌ها اجازه جدایی این مدافع کلیدی خود را صادر کند.

اشرف حکیمی حالا در مصاحبه‌ای پیرامون دوران حضور خود در رئال مادرید و احتمال بازگشت به این تیم صحبت کرده است. او گفت: "رئال مادرید باشگاهی است که به من فرصت داد و در جوانی همه چیز را از آن یاد گرفتم. همه چیز را مدیون رئال مادرید هستم، اینجا خانه من است و همیشه دوستش خواهم داشت.

همیشه قدردان رئال مادرید خواهم بود. بیایید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. بهترین دستاورد دوران حرفه ای من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید است. 

ستاره مراکشی درباره حذف با پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید نیز گفت: "ما در لیگ قهرمانان اروپا خیلی نزدیک به حذف کردن این تیم بودیم اما جزئیات کوچک همه چیز را تغییر داد."

اشرف حکیمی دوست صمیمی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن محسوب می شود و رابطه فوق العاده ای بین این دو نفر برقرار است. مدافع مراکشی درباره شایعات انتقال امباپه به رئال مادرید هم گفت: "امیدوارم امباپه در تیم بماند چون بازیکن بزرگی است اما اوست که تصمیم می گیرد و هر جا که می رود برایش آرزوی موفقیت دارم."