ادواردو کاماوینگا خیلی زود متوجه بزرگ و عظمت رئال مادرید شد و خودش را نیز به خوبی با این فضا وفق داده است.

باورم نمی‌شد؛ در رئال  سوپر کاپ را هم جشن نمی‌گیرند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا با 19 سال سن بدون شک یکی از پدیده های فصل لالیگاست. او با 40 میلیون یورو از رن در روز پایان نقل و انتقالات تابستانی به رئال پیوست و در کمتر از یک سال توانسته ارزش هایش را به اثبات برساند. در مقطع پایانی فصل او حتی به ترکیب ثابت رئال نیز رسیده و هر بار نیز به زمین آمده، تفاوت ها را رقم زده است.

کاماوینگا در مصاحبه با فرانس فوتبال و در مورد شروع کارش در رئال گفت:« روزهای اول حضورم به خودم گفتم سعی کن در تمرینات مرکز توجه باشی ولی موفق نشدم. سرعت و شدت تمرینات رئال در سطحی دیگر است اما به تدریج و با کمک بازیکنان، همه چیز برایم خوب پیش رفت. به خصوص داوید آلابا به من در این راه کمک زیادی کرد و همیشه توصیه های خوبی برای من دارد. دیگر هم تیمی های نیز همینطور هستند و با همه دوستم. نمی توانم استثنا قائل شوم، شخصیتی دوستانه دارم و به سرعت با همه ارتباط برقرار می کنم.»

کاماوینگا ادامه داد:« در رن بعد از هر پیروزی در رختکن جشن می گرفتیم ولی در رئال حتی با فتح سوپرکاپ برابر بیلبائو هم جشنی در کار نبود که البته از این بابت شگفت زده شدم. فقط بعد از پیروزی در بازی ها و جام های مهم، بازیکنان جشن می گیرند. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و بیهوده به این لقب نرسیده است.»

تمرین کنار مودریچ:« هر روز از او چیزهای جدیدی یاد می گیرم. او با بیرون پا پاس هایی می دهد که باور نمی کنید. اگر بخواهم مثل مودریچ پاس بدهم، قطعا مچ پایم خواهد شکست. لوکا توپ طلا دارد و تمرین کنار او یک افتخار است. او هم در حمله مشارکت می کند و هم خوب دفاع می کند. لوکا به من کمک کرده تا در زمین با خیالی راحت تر و تمرکز بیشتر بازی کنم.»

کاسیمیرو:« در چند بازی جای او را پر کردم و به من توصیه کرد که حتی پس از گرفتن کارت هم آسوده خاطر باشم. یادم است در ابتدا وقتی قصد دفاع کردن داشتم، بیشتر روی بازیکن مقابل خطا می کردم. کاسیمیرو خیلی کمک کرد تا در این زمینه بهتر شوم.»