یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکو مادرید هدف این تیم را کسب سهمیه لیگ قهرمانان توصیف کرد.

رئال مادرید در دربی به دنبال پیروزی بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید شب گذشته با کلین شیت یان اوبلاک و تک گل یانیک کاراسکو از روی نقطه پنالتی، در دربی مادرید از سد رئال گذشته و شرایط خود را برای رسیدن به لیگ قهرمانان بهبود بخشید. یان اوبلاک مدعی شد رئال مادرید برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بود، اما اتلتیکو فرصت داشت پیش از سوت پایان بازی کار حریف را تمام کند.

یان اوبلاک گفت: "پیروزی در یک بازی بسیار دشوار برای اتلتیکومادرید مهم بود. رئال مادرید قهرمان شده، اما آنها نیز خوب بازی کرده و خواهان کسب سه امتیاز بودند. ما در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم، اما کار حریف را تمام نکردیم و البته خوشبختانه همان یک گل ما با ثبت کلین شیت حفظ شد. بابت کسب این سه امتیاز خیلی خوشحالم، سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و این یک قدم بزرگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود.

رئال مادرید 120 دقیقه در روز چهارشنبه بازی کرده بود و بازی در برابر چنین تیمی آسان نیست. در کل مسابقه نمی توان آنقدر بالا بازی کرد و ما مجبور بودیم دقایقی در زمین خودمان باشیم. ما موقعیت هایی داشتیم، اما کار را تمام نکردیم و به همین دلیل اوضاع کمی پیچیده شد. ما فشار را از روی شانه های خودمان برنمی داریم، زیرا هنوز از کسب سهمیه لیگ قهرمانان مطمئن نیستیم. تا زمانی که کسب سهمیه قطعی شود این فشار وجود دارد. ما سعی می کنیم چهارشنبه به بهترین شکل در میدان حاضر شویم و اهداف زیادی تا پایان فصل برای اتلتیکو باقی مانده است."