رئال مادرید در یک بازی برتر توانست میزبانش اوساسونا را 1-3 شکست دهد و قدمی بلند به سمت قهرمانی لالیگا بردارد.

اوساسونا 1-3 رئال، فقط چهار امتیاز تا قهرمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی دراماتیک یکشنبه شب در زمین سویا امشب به پامپلونا آمده بود تا برابر اوساسونا قرار بگیرد. میزبان در رده نهم قرار داشت و امید داشت بتواند رئال را متوقف کند. تا قبل از این بازی رئال به هفت امتیاز نیاز داشت تا قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کند. ترکیب کهکشانی ها در بازی امشب متفاوت با بازی قبلی بود و کارلو آنچلوتی به چند بازیکن مهم خود مثل مودریچ، تونی کروس و وینیسیوس استراحت داد. مودریچ در فهرست قرار نداشت ولی دو بازیکن دیگر روی نیمکت حضور داشتند.

رئال بازی را بهتر شروع کرد و پس از 12 دقیقه به گل رسیدند. کریم بنزما از سمت راست توپی را به درون محوطه جریمه فرستاد، جایی که داوید آلابا حضور داشت و ضربه اول او را گلر برگشت داد اما در ریباند خودش توانست دروازه را باز کند. 

رئال خیلی زود گل تساوی را دریافت کرد. بودیمیر در دقیقه 14 در دهانه دروازه خالی توانست گل مساوی اوساسونا را به ثمر برساند.

رئال پس از این گل، بازی را در اختیار گرفت و دقیقه 45 توانست مزد بازی بهتر خود را بگیرد. پاس عالی ادواردو کاماوینگا از راست را دنی سبایوس از درون شش قدم می توانست گل کند اما بازهم گلر روی توپ اثر مثبت گذاشت. روی ریباند ولی مارکو آسنسیو موفق شد دروازه خالی را باز کند و رئال را برنده به رختکن بفرستند.

رئال دقیقه 50 بازی روی خطای هند مدافع اوساسونا به یک ضربه پنالتی دست یافت. کریم پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را دروازه بان با واکنشی عالی برگشت داد تا رئال به گل سوم نرسید.

 

رئال دقیقه 59 به یک ضربه پنالتی دیگر دست یافت. این بار هم رودریگو در متن حرکت بود و عجیب اینکه کریم بنزما این پنالتی را هم از دست داد تا بازی 1-2 باقی بماند.

رئال مادرید در ادامه بازی همچنان تسلط خود را حفظ کرد و شانس های خوبی نیز برای گلزنی خلق کرد از جمله دقیقه 87 که ناچو در دهانه دروازه نتوانست ضربه سر ایسکو را به گل تبدیل کند. 

دقیقه 94 بازی وینسیوس در مصاف تک به تک با دروازه بان توپ را با اختلافی اندک به بیرون زد. رئال سرانجام دقیقه 96 بازی به گل سوم رسید. این بار وینی پاس داد و لوکاس از درون محوطه جریمه با پای چپ توپ را به کنج دروازه زد. 

در نهایت رئال مادرید این بازی را 1-3 پیروز شد و حالا تنها به 4 امتیاز برای قهرمانی شماره 35 خود در لالیگا فاصله دارد.