باشگاه رئال مادرید با انتشار تصاویری به صورت رسمی از پیراهن اول فصل آینده‌اش رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن جدید رئال برای فصل آینده (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فاصله چند هفته زودتر از پایان رقابت‌های لالیگا موفق شد عنوان قهرمانی این لیگ را از آن خود کند. 

این تیم حالا فینال لیگ قهرمانان اروپا را در پیش دارد و باید دو هفته دیگر در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف منچسترسیتی برود تا برای کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی‌اش در اروپا تلاش کند. 

این باشگاه در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های این فصل، از کیت جدیدش که توسط آدیداس برای فصل آینده طراحی شده رونمایی کرده است. 

این پیراهن طرحی مشابه سال‌های گذشته دارد اما سعی شده که حالتی کلاسیک‌تر در طراحی آن به کار گرفت شود و خطوط روی شانه آن به رنگ بنفش است. 

نکته جالب در رونمایی این پیراهن حضور مارسلو به عنوان کاپیتان اول این باشگاه و البته پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است. 

این در حالی است که قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و حضور او در این رونمایی ممکن است شایعات مربوط به تمدید قرارداد او را قوت ببخشد. 

حضور روبرتو کارلوس، ستاره سابق رئال مادرید، به همراه پسر بزرگ مارسلو که حالا در آکادمی رئال مادرید توپ می‌زند نیز از دیگر نکات جالب توجه در تصاویری است که از سوی این باشگاه اسپانیایی منتشر شده است.

تصاویر اسطوره‌های رئال مادرید مانند ایکر کاسیاس و رائول گونزالس نیز در حالی که این پیراهن را به تن دارند از سوی رئال منتشر شده است.