به نظر می رسد غیبت داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید برابر منچسترسیتی قطعی شده باشد.

قطعی؛ غیبت ستاره رئال مادرید برابر سیتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که دیروز قهرمانی خود در این فصل لالیگا را مسجل ساخت، خیلی زود جشن و شادی را متوقف کرده و روی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو برابر منچسترسیتی تمرکز کرد. دیدار مقابل شاگردان گواردیولا در روز چهارشنبه در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و رئال مادرید قصد دارد شکست 3-4 در مسابقه رفت را جبران کند. اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد حضور داوید آلابا در این دیدار تقریبا غیرممکن شده و این مدافع اتریشی بازی برگشت مقابل منچسترسیتی را از دست خواهد داد.

داوید آلابا در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بود و به نظر می رسد کارلو آنچلوتی چاره ای جز استفاده از ناچو به عنوان گزینه جانشین در این دیدار ندارد. البته داوید آلابا در دقایق ابتدایی دیدار رفت مرتکب اشتباه بزرگی شده و اجازه داد گابریل ژسوس در مرکز محوطه جریمه دروازه تیبو کورتوا را باز کند.

همچنین غیبت گرت بیل نیز در این دیدار قطعی است و مصدومیت ناحیه کمر اجازه حضور او در زمین را نخواهد داد. ادن هازارد نیز در حال طی کردن دوران نقاهت است و خبری از او در ترکیب رئال مادرید در مسابقه حساس مقابل منچسترسیتی نخواهد بود. این دو ستاره گران قیمت جایی در تفکرات کارلو آنچلوتی در این فصل نداشتند، اما غیبت داوید آلابا برای این سرمربی ایتالیایی دردسرساز خواهد بود.