دنی پارخو، ستاره اسپانیایی ویارئال، می گوید این تیم طی دو سال گذشته در اروپا تاریخ سازی کرده است.

پارخو: تاریخ‌سازی ویارئال در اروپا تصادفی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک ویارئال تیم شگفتی‌ساز این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بوده است. شاگردان اونای امری در مرحله یک هشتم نهایی یوونتوس را حذف کردند و پس از آن با خلق یک شگفتی دیگر بایرن را از دور رقابت ها کنار زده و به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ راه یافتند. ویارئال فرداشب در دور رفت مرحله نیمه نهایی به مصاف لیورپول خواهد رفت.

دنی پارخو، ستاره اسپانیایی ویارئال، پیش از این بازی گفت: "مسیر فصل گذشته در لیگ اروپا و این فصل در لیگ قهرمانان باعث می‌شود که با آرامش بیشتری پیش برویم. ما از نظر فردی هم خوب هستیم و قدرت بالایی داریم. ما با حذف بایرن و یووه به سطح مناسبی از رقابت با این نوع تیم ها دست یافته‌ایم و از این لحاظ رشد زیادی داشته ایم.

ما سال گذشته با کسب اولین قهرمانی لیگ اروپا و امسال با رسیدن به دومین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در باشگاه تاریخ سازی کردیم که این تصادفی نیست. وقتی در این چند سال دستاوردهای زیادی کسب شده است، تصادفی نیست. این نتیجه ثبات، اعتماد به یک پروژه، عشق ورزیدن به آن است. وقتی به یک پروژه اعتماد می کنید، درصد کارهایی که به خوبی پیش می رود بسیار بیشتر است."

بازی در آنفیلد: "ما به یک زمین تاریخی و ویژه می‌رویم که در آن شما در یک جو تأثیرگذار زندگی می‌کنید. یک بار در بازی لیورپول - اتلتیکو به آنفیلد رفتم و جو باورنکردنی بود. ما سعی می کنیم روی زمین تمرکز کنیم، سعی کنیم از مردم دوری کنیم. ما باید روی بازی تمرکز کنیم، روی برنامه بازی خودمان. گاهی اوقات درست است که فرار از این وضعیت دشوار است."

پیام به هواداران: "من از هواداران بسیار سپاسگزارم. این موفقیت برای آنهاست و آنها بخشی از این واقعیت هستند که ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم. در تورین و مونیخ ما حمایت های زیادی از سوی آن ها داشتیم و قابل قدردانی است. امیدوارم بتوانیم یک بازی عالی داشته باشیم، برنده شویم و آن را به آنها تقدیم کنیم و این مسابقات را به تورنمنتی فراموش نشدنی برای‌شان تبدیل کنیم."