نشریات ایتالیایی معتقد هستند که تاکتیک‌های کارلو آنجلوتی برابر منچسترسیتی خیلی جواب نداده است.

نشریات ایتالیا علیه آنجلوتی؛ او خیلی خوش‌شانس بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچستر سیتی بر رئال مادرید تسلط کامل داشت اما نهایتا برد سخت و 4-3 آنها باعث شد که سرنوشت تیم صعود کننده به فینال در بازی برگشت و سانتیاگو برنابئو مشخص شود. منچسترسیتی در 10 دقیقه ابتدایی بازی دو گل به ثمر رساند اما شاید اگر شاگردان پپ گواردیولا با تجربه تر عمل می کردند می توانستند گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند.

در همین راستا روزنامه های ورزشی ایتالیا به تحلیل بازی شب گذشته منچستر سیتی و رئال مادرید پرداخته و معتقد بودند که کارلو آنچلوتی خوش شانس بوده که با چنین نتیجه ای به مادرید بازگشته است. سه نشریه توتو اسپورت، گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت به سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نمره 6 از 10 را داده اند.

در یکی از این گزارش ها عنوان شده که پرسینگ رئال مادرید در بازی شب گذشته نا امید کننده بوده و استفاده از تونی کروس در پست کاسمیرو انتخابی بود که نتیجه ای برای رئال مادرید در پی نداشته است. همچنین نمی توان انتظار داشت که کریم بنزما همیشه بتواند رئال مادرید را نجات دهد. همچنین توتو اسپرت تاکید کرده که رئال مادرید 4-3 شکست خورد اما به چیزی بیشتر از آنچه که لیاقتش را داشت دست یافت و کارلو آنچلوتی و تیمش خیلی خوش شانس بودند.

گفتنی است دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی چهارشنبه هفته آینده دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد و تیم کارلو آنچلوتی در صورت پیروزی با فاصله بیش از یک گل راهی فینال خواهد شد.