جو کول معتقد است آینده روملو لوکاکو در چلسی به ۶ هفته باقی مانده بستگی دارد.

لوکاکو فقط شش هفته در چلسی فرصت دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در ایتالیا و فتح اسکودتو بود که روملو لوکاکو در تابستان سال گذشته به پیشنهاد 98 میلیون پوندی چلسی پاسخ مثبت داده و دوباره لیگ برتر را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرد. اما شرایط در چند ماه اخیر آنقدر برای روملو لوکاکو بد بوده که او اغلب مسابقات چلسی را از روی نیمکت تماشا کرده و اصلا قادر به تکرار درخشش سال‌های اخیر خود‌ نبوده است. روملو لوکاکو تنها موفق به زدن 12 گل برای چلسی شده که با این قیمت هنگفت، اصلا آمار خوبی برای او محسوب نمی‌شود.

مهاجم ۹۸ میلیون پوندی بلژیکی که یک ماه است گل نزده، زیر تیغ انتقادها قرار دارد.

جو کول بازیکن سابق چلسی در مورد ستاره بلژیکی گفت:« لوکاکو شش هفته فرصت دارد تا همچنان خود را به عنوان بازیکن چلسی برای فصل بعد حفظ کند. شما به تیمو ورنر نگاه کنید، او تسلیم نمی شود. لوکاکو ولی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. مردم لوکاکو را به عنوان قطعه گم شده چلسی می دیدند زمانی که او در تابستان به چلسی بازگشت انتظارها از او بالا بود ولی او خوب ظاهر نشد. اگر در این ۶ هفته لوکاکو نتواند خودش را نشان دهد، خرید کاملا ناموفق از سوی چلسی بوده است.»

مهاجم بلژیکی چلسی در فهرست این تیم برای دیدار برگشت برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفت. 

لوکاکو در این فصل در ۱۷ بازی لیگ برتر تنها ۵ گل به ثمر رسانده و آخرین گل او در تساوی مقابل برایتون در دسامبر بود. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز در چهار بازی خود در مرحله گروهی تنها دو گل به زنیت سن پترزبورگ زد. همه این آمارها نشان می دهد که چگونه لوکاکو در این فصل در غرب لندن به طور قابل توجهی پسرفت کرده است.