کارلو آنجلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، در یک مصاحبه مفصل درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

آنجلوتی: از  رئال مادرید ممنونم که اجازه داد برگردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه", کارلو آنچلوتی یک بار دیگر خود را در قامت یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال اروپا به اثبات رسانده است. رئال مادرید تحت هدایت این سرمربی ایتالیایی در آستانه فتح لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به جمع چهار تیم نهایی راه یافته است.

آنچلوتی حالا در مصاحبه ای پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است. او درباره حضور در رئال مادرید می گوید: "من به دنبال احساسات قوی نیستم و می‌خواهم بازی های آرام تری ببینم. جادوی این باشگاه و بازیکنان به خوبی خود را نشان می‌دهد. پایان فصل چندان دور نیست. امیدواریم به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

می توانم بگویم مربی خوش شانسی هستم. من مربی تیمی هستم که احساس زیادی نسبت به آن دارم و این رضایت زیادی به من می دهد؛ یک باشگاه بسیار خوب سازماندهی شده. من کسی هستم که باید از رئال مادرید تشکر کنم که به من این فرصت را داد تا برگردم و مربی این تیم باشم."

آنچلوتی درباره شانس‌های قهرمانی این فصل از رقابت‌های سری‌آ و همچنین قهرمانی احتمالی رئال مادرید در لالیگا نیز گفت: "میلان، اینتر و ناپولی شانس دارند و فکر می‌کنم تا آخرین لحظه این نبرد ادامه خواهد داشت. این یک رقابت کاملاً متعادل است. هنوز نتایج شگفت انگیزی وجود خواهد داشت.

رئال مادرید تاریخ، سنت و کیفیت لازم برای رقابت تا پایان را دارد. اکنون ما یک چالش سخت مقابل سیتی داریم. ما با کارت های خود بازی خواهیم کرد. مقابل پاریس و چلسی نیز سخت بود.  قانون جدید گل خارج از خانه، که دیگر دو برابر نیست، این چالش‌ها را متعادل‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند."

سرمربی ایتالیایی درباره احتمال پیوستن کیلیان امباپه به لوس بلانکوس در تابستان اظهار نظر کرد. او گفت:  "من می گویم که آینده این باشگاه، به لطف رئیس یعنی پرز در بالاترین سطح است. و همچنین در سال های آینده بدون توجه به بازیکنانی که ممکن است بیایند، این اتفاق خواهد افتاد. رئال مادرید پس از جنگ تاریخ فوتبال را ثبت کرد و در سال‌های آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد."

بازگشت احتمالی به میلان: "زمانی که کار من رئال‌مادرید به پایان برسد در باره آینده ام صحبت خواهم کرد. میلان چیزهای زیادی به من داده است. 

مشاوره به میلان؟ پائولو مالدینی در این باشگاه حضور داشته و عملکرد درخشانی دارد."

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در مورد انتقال احتمالی مارکو آسنسیو به میلان گفت: او بازیکنی با کیفیت فوق العاده است. مارکو آسسنسیو در سال های اخیر از ناحیه زانو آسیب دید و مجبور شده دور از میادین باشد. اما او بازیکنی مهم برای رئال مادرید محسوب می شود. اگر بخواهم ارزیابی فنی داشته باشم، باید بگویم که مارکو آسنسیو نقش مهمی در تیم داشته است. از آینده خبر ندارم، اما مارکو در حال صحبت با باشگاه در مورد تمدید قراردادش است. البته من فقط به جنبه فنی ماجرا می پردازم."

دوران حضور در ناپولی: " از کار در ناپولی لذت بردم. در ادامه مشکلاتی رخ داده و همکاری ما تمام شد. این اتفاق در پاریس نیز برای من رخ داد، اما به نظر من درست و به نفع هر دو طرف بود."

سرنوشت رم در فصل جاری: " فکر می‌کنم ژوزه مورینیو شور و شوق را به تیمی بازگرداند که به این مسئله نیاز داشت. مورینیو او به لطف خصوصیات خود همیشه کارهای فوق العاده ای انجام می دهد. من نمی دانم چه اتفاقی ممکن است در ادامه فصل رخ دهد، اما فکر می کنم مورینیو می تواند بخش مهمی از تاریخ رم لقب گیرد."

حضور دوباره یوونتوس در رده چهارم جدول: "مقام چهارم برای یوونتوس برای دومین فصل متوالی کمی غافلگیرکننده است، اما من فکر می کنم این یک دوره گذار است. آنها سرمایه‌گذاری‌های بزرگی مانند جذب دوسان ولاهوویچ انجام داده‌اند و فکر می‌کنم می‌توانند دوباره به کورس بازگردند."