کارلو آنجلوتی پس از صعود رئال به نیمه نهائی لیگ قهرمانان تیمش را شایسته این موفقیت عنوان کرد.

آنجلوتی: لایق صعود بودیم، این جادوی رئال مادرید است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از شب نخست دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،  از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست خانگی 2-3 کهکشانی‌ها مقابل میهمان انگلیسی‌شان همراه شد، هرچند این شکست باعث حذف آنها نشد، چرا که با توجه به برد 3 بر یک شاگردان آنچلوتی در بازی رفت، این نماینده اسپانیا بود که با نتیجه 5 بر 4 در مجموع دو بازی پیروز و به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

چلسی که در صعود به مرحله بعد ناکام ماند با گلزنی میسون ماونت در دقیقه 15، آنتونیو رودیگر در دقیقه 51 و تیمو ورنر در دقیقه 75، از حریف خود پیش افتاد. با وجود دریافت این سه گل رئال مادرید از جبران گل‌های خورده مأیوس نشد و در دقیقه 80 با پاس بیرون پای استثنایی لوکامودریچ و شوت سرضرب رودریگو دروازه چلسی را باز کرد. با این گل نتیجه مصاف دو تیم در مجموع 180 دقیقه بازی‌های رفت و برگشت 4-4 مساوی شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه این رئال مادرید بود که بازی را بهتر آغاز کرد و روی یک ارسال اشتباه بازیکنان چلسی، ضدحمله‌ای را از سمت چپ ترتیب داد که حاصل آن سانتر خوب و دقیق وینیسیوس جونیور روی سر کریم بنزمای آزاد بود تا کاپیتان فرانسوی کهکشانی‌ها با یک ضربه سر بی‌نقص کار را تمام کند. گل بنزما اگرچه باعث فرار شاگردان کارلو آنچلوتی از شکست خانگی نشد، اما باعث برتری آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت شد.

به این ترتیب رئال مادرید با حذف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، انتقام شکست فصل گذشته‌اش در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را از حریف انگلیسی گرفت و بعد از ویارئال دومین نماینده اسپانیا در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی مقابل دوربین شبکه مووی استار قرار گرفت و گفت:« بسیار رنج کشیدیم. در نیمه اول به نظر اشتهای گلزنی نداشتیم چون بازی رفت را 1-3 برده بودیم. شایسته دریافت گل های دوم و سوم نبودیم ولی گل سوم چلسی تیم را رها کرد و بازی عوض شد. سپس همه توان‌مان را گذاشتیم و در پایان با لیاقت تمام صعود کردیم.»

کارلتو ادامه داد:« این جادوی رئال مادرید است. پس از گل سوم به جای تسلیم شدن، 100 درصد انرژی‌مان را گذاشتیم. در ذات رئال است که هرگز پا پس نکشد و تا ثانیه پایانی مبارزه کند. باید به ویارئال هم اشاره کنم که امشب صعود کرد. می گفتند باشگاه های اسپانیایی سطح شان افت کرده ولی الان دو تیم اسپانیایی در نیمه نهایی هستند.»