از حیث دوندگی لوکا مودریچ مقابل چلسی بعد از فدریکو والورده بهترین آمار را در میان بازیکنان رئال مادرید از خود به ثبت رساند.

شاهکار لوکا مودریچ فقط پاس گلش نبود (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در 36 سالگی همچنان در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می برد و یکی از مهمترین ارکان حضور رئال مادرید در صدر جدول رقابت‌های لالیگا و البته صعود این تیم به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

ستاره کروات دیشب مقابل چلسی یک عملکرد خیره کننده و فوق العاده دیگر را از خود ارائه داد و با پاس گل استثنایی اش به رودریگو بازگشت رئال مادرید مقابل چلسی را رقم زد تا تیم کارلو آنچلوتی از یک حذف تلخ در سانتیاگو برنابئو فرار کرده باشد.

با این حال پاس گل لوکا مودریچ تنها شاهکار او در دیدار شب گذشته برابر چلسی نبود چراکه این هافبک کروات در میان همه بازیکنان این تیم با 13.72 کیلومتر دوندگی از این حیث در رتبه دوم قرار داشت که برای یک بازیکن 36 سال آمار شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود. فدریکو والورده، ستاره اروگوئه ای رئال با 14.01 کیلومتر دونده ترین بازیکن در بازی دیشب به شمار می‌آمد.

نکته قابل توجه اینکه دو ستاره چلسی یعنی مارکوس آلونسو و کای هاورتز به ترتیب با 15.58 و 15.09 بیشترین میزان دوندگی را در بازی دیشب از خود به ثبت رساندند و والورده و مودریچ بعد از آنها قرار گرفتند.