عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، به عملکرد درخشانش در هفته‌های اخیر ادامه داد.

درخشش دمبله؛ ستاره فرانسوی به بنزما و مسی رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در هفته سی و یکم رقابت‌های لالیگا به مصاف لوانته رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

دمبله پس از حضور ژاوی روی نیمکت این تیم موفق شده بار دیگر به ترکیب اصلی بارسلونا راه پیدا کند و نقشی کلیدی در قرار گرفتن این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی و همچنین صعود بارسا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ایفا کرده است. 

این بازیکن 24 ساله شب گذشته پاس گل اول بارسا را برای پی‌یر امریک اوبامیانگ ارسال کرد و به این ترتیب یازدهمین پاس گل این فصلش را به ثبت رساند. 

دمبله حالا  به همراه کریم بنزما از رئال مادرید در سطح جدول بهترین پاسورهای لیگ اسپانیا قرار گرفته است. 

این در حالی است که 9 پاس گل از 11 پاس گل ارسال شده توسط این بازیکن از ابتدای سال جدید میلادی ارسال شده است، تنها لیونل مسی می‌تواند با آمار درخشان این بازیکن در سال 2022 برابری کند که به یکی از پاسورهای اصلی پاری سن ژرمن در طول چند هفته اخیر تبدیل شده است. 

این ملی‌پوش فرانسوی پیش از این در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در آستانه جدایی از بارسلونا قرار داشت، چرا که مذاکرات برای تمدید قرارداد او که در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد به بن بست خورده و بارسا قصد داشت او را به فروش برساند. 

اما حالا شرایط کاملا تغییر کرده و مدیران بارسا مذاکرات جدیدی را با مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن آغاز کرده‌اند تا بتوانند به هر شکلی که شده قرارداد او را تمدید کرده و این مهاجم را در نوکمپ حفظ کنند. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا دو طرف می‌توانند در این زمینه به توافق برسند یا خیر.