رافائل نادال، اسطوره رئالی دنیای تنیس، امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور دارد‌.

اسطوره  رئالی دنیای تنیس در برنابئو رویت شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید طی هفته‌های اخیر نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده است. آنها با غلبه بر پاری‌سن ژرمن و چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌اند. همچنین نتایج درخشان تیم کارلو آنچلوتی در لالیگا نیز باعث شده رئال مادرید در آستانه کسب قهرمانی در این رقابت‌ها قرار بگیرد. 

از دقایقی پیش رئال مادرید در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف اسپانیول رفته است. شرایط جدول به گونه‌ای است که لوس بلانکوس تنها به یک امتیاز از این بازی احتیاج دارد تا قهرمانی خود را در فاصله چهار هفته مانده به پایان مسابقات قطعی کند.

دقایقی قبل از شروع بازی بود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس یعنی رافائل نادال امروز در سانتیاگو برنابئو حاضر خواهد بود. همچنین اعلام شد که نادال در ورزشگاه دور افتخار خواهد زد و بازی را به شکل نمایشی شروع خواهد کرد. همین اتفاق هم رخ داد و نادال در میان تشویق هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو این کار را انجام داد.

گفتنی است؛ رافائل نادال یک طرفدار پر و پاقرص باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود و هیچ‌گاه علاقه خود به این باشگاه را پنهان کرده است. او حالا امروز در دیداری که احتمالاً رئال مادرید قهرمانی خود را در آن قطعی خواهد کرد، به سانتیاگو برنابئو آمده است.