رئال مادرید موفق شد برای سی و پنجمین بار عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کند.

پادشاهی به نام  رئال مادرید؛ به قهرمان لالیگا سلام کنید(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که رئال مادرید در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند. رئال در تابستان تمام تلاش خود برای جذب کیلیان امباپه انجام داد اما در این امر ناکام بود. همین مسئله باعث شد بسیاری از هواداران این تیم نگران فصل جدید باشند اما کارلو آنچلوتی با تجربه فوق‌العاده بالای خود شرایط را به بهترین شکل ممکن رقم زد.

رئال از همان ابتدای فصل امتیازات را جمع کرد و توانست تا جای ممکن در بازی‌های خود به پیروزی برسد. شاید بعد از پیروزی در ال‌کلاسیکوی رفت بود که بسیاری از کارشناسان فوتبال در اسپانیا پیش بینی کردند که رئال مادرید قهرمان این فصل خواهد بود.

از طرف دیگر لوس بلاکوس از شروع فاجعه بار بارسلونا و روند پرنوسان اتلتیکو مادرید نیز توانست به بهترین شکل ممکن استفاده کند. در واقع رئال از هفته‌ها قبل فاصله امتیازی قابل توجهی با تیم‌های پایین‌تر از خود از جمله سویا و بارسلونا ایجاد کرده بود و نهایتاً امروز توانست قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند.

قهرمانی رئال مادرید در این فصل از لالیگا به شیرین‌ترین شکل ممکن قطعی شده چراکه آنها امروز در سانتیاگو برنابئو با چهار گل اسپانیول را شکست دادند. این سی و پنجمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به حساب می‌آمد و باعث شد که این تیم همچنان به سلطه خود بر فوتبال اسپانیا ادامه دهد.

این قهرمانی همچنین یک جاودانگی را برای کارلو آنچلوتی نیز در پی داشته زیرا او حالا به تنها مربی تاریخ فوتبال تبدیل شده که توانسته در هر پنج لیگ معتبر اروپایی به پیروزی دست پیدا کند.

حالا رئال مادرید با بهترین روحیه ممکن به استقبال دیدار چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی خواهد رفت و بازگشت در آن دیدار و صعود به فینال چمپیونزلیگ می‌تواند فصل فوق العاده تیم کارلو آنچلوتی را تکمیل کند.