کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش فعلا به قهرمانی در لالیگا فکر نمی‌کند.

آنجلوتی: تمام تمرکز ما روی منچسترسیتی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

رئالی‌ها با کسب سه امتیاز این بازی و با توجه به شکست بارسلونا که نزدیک‌ترین دنبال کننده این تیم با 15 امتیاز اختلاف بود، حالا در آستانه کسب عنوان قهرمانی لالیگا قرار دارند. 

آنچلوتی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« تمام بازیکنان کاری که از آنها خواسته شده بود را انجام دادند و من بسیار از عملکرد تیمم در بازی امشب راضی هستم. من درباره این که چه زمانی می‌توانیم قهرمان لیگ شویم فکر نمی‌کنم چون هدف بعدی ما در حال حاضر نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و ما باید اطمینان حاصل کنیم که با قدرت در این بازی حاضر می‌شویم. پس از بازی سیتی به تحلیل اتفاقاتی که ممکن است در لیگ رخ بدهد می‌پردازیم.»

این مربی ایتالیایی با تاکید روی اهمیت دیدار برابر سیتی برای تیمش اظهار داشت:« تمام تمرکز ما روی آمادگی درست برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. پس از آن به این فکر می‌کنم که اگر اسپانیول را شکست دهیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما فقط روی لیگ قهرمانان تمرکز کردیم و در شرایط خوبی قرار داریم. انگیزه بالایی داریم و همه به این تیم متعهد هستند.»

او در پاسخ به سوالی درباره غیبت بازیکنان اصلی و استفاده از سیستم چرخشی برابر اوساسونا اضافه کرد:« کسانی که صددرصد آماده نبودند در زمین قرار نگرفتند که شامل مودریچ، کروس و کارواخال بودند. کسانی که بازی کردند از شرایط خوبی برخوردار بودند.»

سرمربی رئال همچنین با اشاره به مصدومیت نگران‌کننده داوید آلابا در آستانه دیدار برابر سیتی گفت:« مصدومیت آلابا چندان جدی به نظر نمی‌رسد. او از ناحیه ماهیچه احساس درد داشت و این کمی آزارش می‌داد. ما تصمیم گرفتیم در این باره ریسک نکنیم.»

کارلتو همچنین درباره دو پنالتی از دست رفته بنزما اظهار داشت:« اگر یک پنالتی دیگر هم به سود ما اعلام می‌شد باز هم او پشت توپ قرار می‌گرفت. تنها بازیکنی پنالتی از دست می‌دهد که به اندازه کافی جسارت داشته که پشت آن بایستد. او عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت و واقعا در اختیار تیم بود.»