کاکا، ستاره سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان موفق به شکست لیورپول شود.

امیدوارم رئال مادرید برنده فینال چمپیونز لیگ باشد.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بازگشت بزرگ رئال مادرید برابر منچستر سیتی در دیدار هفته گذشته باعث شد که این تیم در آستانه فتح چهاردهمین جام چمپیونزلیگ خود قرار بگیرد. با این حال شاگردان کارلو آنچلوتی کار بسیار دشواری برای تحقق این هدف پیش رو خواهند داشت چرا که آنها باید در دیدار فینال برابر یک تیم بسیار آماده به نام لیورپول قرار بگیرند که کمتر در این فصل شکست خورده است.

با این حال رئال مادرید یک تیم کاملاً غیرقابل پیش‌بینی در این فصل نشان داده است. آنها تا این مرحله نیز کارهایی انجام داده اند که شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد؛ درست مثل چند شب پیش که رئال موفق شد در دو دقیقه به بازی برگردد و نهایتاً با گل کریم بنزما در وقت‌های اضافه به فینال لیگ قهرمانان برسد.

در همین راستا ستاره سابق و برزیلی رئال مادرید یعنی کاکا ابراز امیدواری کرده که این تیم بتواند در فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول به پیروزی برسد. او گفت: "رئال مادرید چه فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. کارلو آنچلوتی نیز در آنجا حضور دارد. من برای او و آنها خیلی خوشحال هستم. حالا ما خواهیم دید در پاریس چه اتفاقی رخ خواهد داد اما امیدوارم که رئال مادرید بتواند در یک فینال دیگر به پیروزی دست پیدا کند."

گفتنی است رئال مادرید در این فصل روزهای فوق‌العاده ای را سپری کرده است. آنها اخیراً قهرمانی خود در رقابت های لالیگا را قطعی کرده و با غلبه بر سه تیم قدرتمند پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند و باید در بازی پایانی به مصاف لیورپول بروند.