سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به وضعیتی که اکنون در آبادان شکل گرفته، از مسوولان استانی توجه و حمایت بیشتری خواست.

پورموسوی: کاری جز اشک و التماس از ما برنمی‌آید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی جدید استقلال خوزستان درباره بازی این هفته تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: با توجه به شرایط جدول بیشتر به دنبال این هستیم تا شرایط بازیکنان را برای فصل آینده بررسی کنیم. متاسفانه شرایط به شکلی پیش رفته که استقلال خوزستان از شانس صعود بازمانده است. با این حال مسلما با یک برنامه ریزی مناسب در فصل آینده قادر خواهیم بود بار دیگر این تیم محبوب را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

پورموسوی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بحث کردن در فوتبال معنا ندارد گفت: در جنوب الان کسی توجهی به فوتبال ندارد. چطور می‌شود هموطنان ما زیر خروارها خاک باشند و بتوان به فوتبال فکر کرد. واقعا از این شرایط دل هر کسی می‌گیرد. روز گذشته به جهت وظیفه‌ای که برای خودم متصور بودم، ساعاتی آنجا حاضر شدم. در این چند ساعت لحظات غم‌انگیز، دردناک و شیرینی را شاهد بودم. یک طرف خانواده‌هایی بودند که منتظر خبر سلامتی یکی از اعضای خود زیر آوار بودند و از سوی دیگر هم افرادی که به صورت خودجوش از گروه‌های امدادی با کیک، شیرینی، ساندویچ و ... پذیرایی می‌کردند و بعضی‌ها درب خانه‌های‌شان را باز گذاشتند تا در صورت نیاز نیروهای امدادی بتوانند ساعاتی استراحت کنند. خبری از کت و شلواری‌ها برای حضور در قاب نبود و همه با صورتی غمناک فقط به دنبال کمک بودند. باید درود فرستاد به این مردم پاک.

سرمربی استقلال خوزستان با انتقاد از عملکرد مسوولان گفت: متاسفانه فقط شاهد شعار جلوی دوربین هستیم و هیچ تجهیزات قابل توجهی را مشاهده نکردم، به جز چند بیل، کلنگ و کامیون! پس لطفا تا دیر نشده دست به کار شوید تا شاید بتوان جان انسان‌های بیشتری را نجات داد. باید تشکر کنم از همه مردم عادی و کلیه نیروهای انسانی و امدادی که از شروع حادثه تا این لحظه بزرگترین فداکاری را برای کمک رسانی داشته اند. جز اشک و التماس کاری از دست ما برنمی‌آید و صادقانه التماس می‌کنم به داد این مردم مظلوم برسید.