آردا توران پس از بازنشستگی ممکن است به اتلتیکو مادرید برگردد.

آردا توران و احتمال بازگشت به اتلتیکو!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آردان توران یکی از برترین فوتبالیست ترک‌تبار قرن 21 است که در ماه های گذشته به دلیل اضافه وزنی که در تصاویر تلویزیونی هم مشخص بود، به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. او با سابقه بازی در اتلتیکومادرید و بارسلونا، دو سال اخیر در عضویت گالاتاسرای بود اما از چند ماه پیش از فهرست گالاتاسارای کنار گذاشته شد و دلیل این موضوع، مشکلات فنی و دوری او از آمادگی بدنی عنوان شد.

 فصل فوتبال ترکیه برای گالا و آردا به بدترین شکل تمام شد و این تیم در نیمه پایینی جدول قرار گرفت.بهترین روزهای فوتبال آردا در اتلتیکو بود و او 4 سال عالی را در این باشگاه داشت اما سال 2015 با انتقال به بارسلونا، دچار افتی محسوس شد و دیگر نتوانست به روزهای خوب خود برگردد.

آردا که اعلام بازنشستگی کرده، در انتظار انتخابات ریاست گالاتاسرای است و هدف او گرفتن یک پست مدیریتی در باشگاه محبوبش است اما در صورت ناکامی و طبق فاناتیک، قصد ورود به دنیای مربیگری دارد و برای این مهم می خواهد با شرکت در کلاس های مربیگری، کار در این حوزه را از تیم های پایه اتلتیکو شروع کند. همان راهی که فرناندو تورس و گابی دو ستاره سابق اتلتیکو در پیش گرفته اند. پست مدیریتی در گالا یا مربیگری در پایه های اتلتیکو؟ باید دید آینده آردا چه خواهد شد.