اسماعیل حیدر پور میگوید با واریز مبلغ واگذاری سهام به حساب باشگاه پرسپولیس انتظار می‌رود بدهی آنها به باشگاه شهر خودرو به طور کامل پرداخت شود.

رضایتنامه  گل محمدی و خوشبختی  شهر خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس که با حکم کمیته انضباطی محکوم به پرداخت ۹ میلیارد به شهرخودرو بابت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی شده بود، در روزهای اخیر یک میلیارد دیگر از بدهی خود را به این باشگاه پرداخت کرد.

اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در برنامه شب‌های فوتبالی در این‌باره توضیح داد: یک میلیارد دریافتی داشتیم و طبق جلسه‌ای که با آقای حمیداوی و هیئت‌مدیره داشتیم همه این به بازیکنان تزریق می‌شود تا در دو بازی آینده آماده باشند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس باید پول ما را قبل از بازی با پیکان و نفت آبادان می‌داد. ما از آقای درویش که نسبت به بقیه مدیرعامل‌ها، پای‌کار و پیگیرِ حل این مشکل هستند انتظار داریم سریع‌تر پول را پرداخت کنند تا ما به بچه‌های باغیرت و کادرمان تزریق کنیم.

حیدرپور تصریح کرد: یک بخشی از پول امروز تزریق شده و فردا و پس فردا واریز می‌شود. امیدوار هستیم که باشگاه پرسپولیس شرایط ما را درک کند و هر چه سریع‌تر این مبالغ را بدهند تا ما هم به قولی که دادیم عمل کنیم.

مدیرعامل شهرخودرو در پاسخ به اینکه آیا قرار است باقی‌مانده بدهی تا پایان فصل پرداخت شود گفت: تا الان ۳.۵ میلیارد گرفته‌ایم. فکر می‌کنم دوستان در برنامه خود شما گفتند ما به محض اینکه پول سهام را بگیریم بدهی را پرداخت می‌کنیم. ما الان منتظر هستیم که این کار را بکنند تا ما دین خودمان را به بچه‌ها و کادر باغیرت‌مان ادا کنیم.

حیدرپور در پایان تاکید کرد: من به این کادرفنی و بازیکنان ایمان دارم. مطمئن باشید با تمام غیرت خواهیم رفت و امام رضا کمک می‌کند ما با دو پیروزی در لیگ برتر بمانیم.